<span itemprop="name">پرسشنامه اشترک گذاری اطلاعات وو و همکاران</span>

اشترک گذاری اطلاعات: به توانایی شرکت جهت تسهیم دانش با شرکای زنجیره تامین به شیوه ای اثر بخش و کارا اشاره دارد(وو و همکاران، 2014). اعتماد:  نگرش شرکا نسبت به یکدیگر در دامنه ای از خیرخواهی و اعتبار. اعتماد به معنی اطمینان یا اعتقاد داشتن به صداقت طرف شراکت و خیرخواهی اوست. تعهد: از نگرش طرف مبادله به رابطه مداوم با طرف دیگر. شرکای متعهد اعتقاد دارند که رابطه آنها به اندازه ای با ارزش است که در شرایط سخت، تحمل متعهد بودن را داشته باشند(پلاماتیر و همکاران، 2006). روابط متقابل: برای دستیابی به روابط موفق، شرکا می بایست بتوانند با یکدیگر کار کنند، برنامه ریزی کنند، فعالیت ها را هماهنگ کنند و مشکلات را حل کنند. فعالیت های مشترک مانند برنامه ریزی، هدف گذاری، ارزیابی عملکرد و حل مشکلات برای دستیابی به روابط همکاری موفق ضروری است. قدرت: وابستگی نسبی بین تبادل اعضا وجایی که قدرت به دست آمده توسط یک عنصر، می تواند تحت تاثیر تصمیمات و رفتارهای اعضای دیگر قرار گیرد(ولی زاده، 1393).

مشخصات

پرسشنامه استاندارد اشترک گذاری اطلاعات: پرسشنامه توسط وو و همکاران(2014) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 24 گویه بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، و شش بعد اعتماد، تعهد، رابطه متقابل، قدرت، استراک گذاری، رفتارهای مشارکتی را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط ولی زاده(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 24گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0