<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری علوم و فنون رایانه</span>
تاریخ انتشار:
20 می 2021
دسته بندی:

علوم و فنون رایانه: طبق اطلاعات  مندرج در بشریات امروزه ، میزان سواد و دانش ، وجود پژوهشگران ، اندیشمندان و به طور کلی شاخص های بهره وری از فناوری و اندیشه انسانی  نماد اصلی رشد و یا عقب ماندگی ملتها و کشورها به حساب  می آیند. ما مفتخریم که پیرو مکتب و آئینی هستیم که بالاترین و مهم ترین رسالت پیام آور آن ، یعنی حضرت محمد بن عبدالله (ص) ، گسترش علم ، خواندن و نوشتن بود ، معجزه جاویدش کتاب و نخستین آیه ای که بر زبان جاری ساخت اقراء بسمه ربک الذی خلق بود و مهمترین هدف از بعثت او ، تلاوت آیات الهی برای آموزش و پرورش انسان ها بوده است : هوالذی بعث فی الا مین رسولاً منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمة و این پیام بلند الهی است که با گذشت قرن ها همچنان بر تارک هستی می درخشد و حتی امروز به شعار جهانی مبدل شده است .

نحوی که شاعر بزرگ پارسی گوی حکیم فردوسی که متأثر از همین آئین و مکتب است یعنی « توانا بود هر که دانا بود» استراتژی جامعه جهانی در آغاز هزاره سوم میلادی است . فناوری اطلاعات ، نقش اساسی در تحقیق و تعمق این شعارهای جاودانه خواهد داشت . گسترش فناوری اطلاعات و استفاده از ابزارهای و مفاهیم نوین، موجبات بسط اطلاعات و دسترسی اسان و کم هزینه را برای فراگیری اعم از دانش آموزان ، دانشجویان و معلمان به روش آن لاین فراهم می کند و زمینه تبادل سریع اطلاعات و تعاملات فرهنگی را مسیر می سازد .در حال حاضر این سوال مطرح است که بهره گیری از فن آوری برای ارائه و عرضه ی آموزش یادگیری را بهبود می بخشد یا طراحی آموزشی ؟. پزوهش ها نشان داده است در صورتی که از فناوری ها برای عرضه آموزشی استفاده شود، دسترسی کار آمد و به موقع را به محتوای یادگیری فراهم می کند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:25 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0