<span itemprop="name">ادبیات ومبانی نظری کارآفرینی</span>
تاریخ انتشار:
5 آوریل 2021
دسته بندی:

كارآفرینی: تعاریف متفاوتی از دیدگاه­های گوناگون برای كارآفرینی ارائه شده است. به­طور­كلی واژه كارآفرین ترجمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن است كه در انگلیسی به آن Entrepreneur گفته می­شود، اصطلاح كارآفرین به كسی اطلاق می­شود كه متعهد می­شود مخاطره­های یك فعالیت اقتصادی را سازماندهی، اداره و تقبل كند (کوراتکو و هادجت، 2001).از واژه کارآفرینی تعاریف متعددی شده است که در ذیل به چند نمونه ازآن اشاره می­شود:شومپیتر کارآفرینی را به عنوان نیروی برهم زننده اقتصاد به­کار می­برد و آن را تحت عنوان تخریب خلاق نامگذاری کرد و کارآفرینی را سوق دادن منابع به­سوی ظرفیت­هایی که ایجاد ثروت می­کند می­داند.

 بنابراین کارآفرینی فرآیند کسب سود از ترکیب جدید و منحصر­ به فرد در محیطی همراه با ابهام و عدم قطعیت است، کارآفرینان افرادی هستند که نوآوری می­کنند، فرصت­های تجاری را شناسایی و خلق ترکیبات جدیدی از منابع را ارائه می­کنند تا در محیط عدم قطعیت از این نوآوری سود کنند(آمیت 1993). کارآفرینی فرآیندی است که منجر به ایجاد رضایت­مندی و یا تقاضای جدید می­شود، در واقع کارآفرینی از راه تشکیل مجموعه­­ای منحصر به فرد از منابع به منظور بهره­گیری از فرصت­ها می­باشد (کوراتکو و هادجت، 2001).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  44 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0