<span itemprop="name">پرسشنامه كيفيت خريد اينترنتی دلون و مک لین</span>

کیفیت خرید اینترنتی: اگر چه مفاهيم مختلفي از كيفيت در اين ادبيات پيشنهاد شده است، ولي دو مفهوم «تطابق با ويژگي هـا» و «برآوردن انتظارات مشتريان» به صورت گسترده تـري مورد استفاده قرار گرفته است.تطابق با ويژگي ها نوعاً براي ارزيابي كيفيت محصولات و كالاها مورد استفاده قرار مي گيرد و برآوردن انتظارات مشتريان نوعاً براي ارزيابي كيفيت خدمات استفاده مي شود. درك مسير تكامـل ايـن دو مفهوم غالب، پيش نياز درك اين موضوع است كه چرا اجزاي هـردو مفهوم بايد براي تعريـف ستاده يك سازمان در نظر گرفته شوند(نصیری فرد، 1394).

كيفيت سيستم: اشاره به خدمات ارتباطات با واسطه كامپيوتر است كه به مشتريان در انجام كارهايشان زماني كه در تجارت الكترونيک حركت مي كنند. كمک مي كند. به اين ترتيب، كيفيت سيستم برای ارائه دهندگان مختلف بتناسب الزامات خاص خودشان ممكن است متفاوت باشد.

کیفیت اطلاعات  كيفيت اطلاعات اشاره به محتوای اطلاعات، امنيت اطلاعات، و سفارشي سازی اطلاعات در نظر گرفته شده برای نفوذ در مشتريان در هنگام تصميم گيری خريد در تجارت الكترونيكي دارد (دلون و مک لين، 2004) با توجه به مقدار بسيار زيادی از اطلاعات نامربوط در تجارت الكترونيک، مشتريان ترجيح مي دهند كه اطلاعات مرتبط، امن، و مهم برای آن ها ارائه شود.

کیفیت خدمات: كيفيت خدمات كه يک قضاوت كلي است، به برتری سرويس مرتبط است (نصیری فرد، 1394). دلون و مک لين (2004) كيفيت خدمات در تجارت الكترونيک را به عنوان متفاوت بودن از كيفيت خدمات در ساير زمينه تعريف كردند.

مشخصات

پرسشنامه كيفيت خريد اينترنتی: پرسشنامه كيفيت خريد اينترنتی توسط دلون و مک لین(2004) بر طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 21 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه 3 بعد کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم، کیفیت خدمات را مورد سنجش قرار می دهد. پرسشنامه توسط نصیری فرد (1394) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 21گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0