<span itemprop="name">پرسشنامه عوامل موثر بر ارتباط صنعت و دانشگاه از نورسینا</span>

ارتباط صنعت و دانشگاه : دانشگاه عبارت از نهادی است که از آن انتظار می رود پنج وظیفه اصلی را به انجام رساند : یاددهی – یادگیری ، تحقیق ، دانش پژوهی (سازماندهی و عصاره کردن دانش موجود)، ادارۀ امور دانشگاهی و عرضۀ خدمات مورد نیاز جامعه (بازرگان،1383).صنعت: واژه صنعت از ریشه عربی به معنی ساختن یا آفریدن، گرفته شده است. در زبان انگلیسی واژه Industry به معنی بازرگانی یا ساختن و ساخت بطور کلی است و منظور از ساخت ایجاد دگرگونی در شکل یا ترکیب مواد است. در فرهنگ معین صنعت چنین تعریف شده است : کار، پیشه، حرفه، کلیه تغییراتی که بشر در مواد طبیعی می دهد تا بهتر و بیشتر از آنها استفاده کند. صنعت مجموعه ای است از فعالیت هایی که با استفاده از منابع موجود(مواد، سرمایه، نیروی انسانی، انرژی، تکنولوژی، اطلاعات، ابزار) کالا یا خدماتی را تولید می کند که نیازهای انسان و جوامع انسانی را برطرف می کند. در واقع تلاشی است مستمر در جهت بهبود کارآیی و بهره وری به این معنا که با استفاده از منلبع کمتر، بازده بهتری بدست دهد. از این جهت پویایی، نوسازی و نوجویی یکی از ویژگی های صنعت است (مهدوی،1380).

مشخصات

پرسشنامه عوامل موثر بر ارتباط صنعت و دانشگاه : پرسشنامه توسط نورسینا (1392) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 48 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج عامل مالی، مدیریتی،آموزشی،فرهنگی-اجتماعی و ساختاری را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه از طریق یک مصاحبه نیمه ساختاری در طول فرایند تحقیق استخراج و اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  12صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 48گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0