<span itemprop="name">مفهوم و مبانی نظری زنجیره تامین4</span>
تاریخ انتشار:
6 فوریه 2021
دسته بندی:

زنجیره تامین : پیشرفتهای فن آوری، جهانی شدن بازارها و افزایش تعداد رقبا در رده جهانی، سازمانها را مجبور به توسعه و بهبود فرایندهای داخلی خود ساخته است؛ بطوریکه امکان رقابت در عرصه جهانی میسر گردد . این امر باعث گردید که شرکتها بیش از پیش جهت ارضاء نیازهای مشتریان و افزایش وفاداری مشتریان استراتژی بازار خود را به سمت طراحی کالا یا خدمات بر اساس سفارش مشتریان متمرکز نمایند، تا نهایتاً محصولی تولید و روانه بازار نمایند که نیازمندیهای مشتریان را درهمان مراحل اولیه طراحی لحاظ کرده ودرحقیقت محصولی با سطح کیفی مناسب باصرف هزینه ای معقول تولید نمایند.

در بين سال هاي 1960 تا 1970 شركت ها مجبور شدند تا جزئيات استراتژي هاي بازار خود را كه بر ايجاد، تسخير و حفظ مشتري متمركز بود بهبود بخشند . آنها همچنين بايد در مديريت شبكه تمام شركت هاي پيش ازخود كه ورودي ها را تهيه مي كنند ( به صورت مستقيم و غيرمستقيم ) و شبكه شركت هاي بعد از خود كه كار تحويل وخدمات پس از فروش را انجام مي دهند، مشاركت كنند .ازاين رو مفهوم « زنجيره تامين » پديدار شد . (سليماني شيري ؛1388).با بهبود فرایندها و روشهای تولید و افزایش انعطاف پذیری در زمینه تولید محصولات و خدمات بر اساس نیازمندیهای مشتری و قابلیت پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان مورد توجه شرکتها قرار گرفت.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 42صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0