<span itemprop="name">مفهوم ومبانی نظری عملکرد تجاری</span>
تاریخ انتشار:
22 مارس 2021
دسته بندی:

عملکرد تجاری : عصر گسترش جهانی شدن عملکرد تجاری مثبت بر اساس رقابت پذیری موضوعی مهم در بین سیاست گذاران سطوح مختلف کشور ،صنعت و بخش های مختلف دنیا آنچه در رقابت پذیری یک سازمات حائز اهمیت است سنجش توانایی سازمان برای عمل و عکس العمل در درون محیط رقابتی سازمان و تاثیر آن بر عملکرد تجاری است.(دیواندری و دیگران 1387).عملکرد تجاری، به گونه های مختلفی تعریف شده است. برای مثال، تعداد و تنوع مشتریان ایجاد مبنایی برای رشد آینده، به منزله ی اندازه گیری عملکرد شرکت در نظر گرفته شده است. عملکرد تجاری شامل شاخص های غیر مالی هم می شود مانند اندازه بازارو میزان رشد (مارتین و استبن،383،2007) ،

سهم بازار و توسعه محصول جدید(برگرن1009،2004) است.رویکرد سنتی عملکرد تجاری بر سودآوری تأکید دارد و اغلب به وسیله نرخ بازده سرمایه گذاری(ROI) ارزیابی می شود مفهوم عملکرد تجاری به طور کلی بر کارایی و اثربخشی متمرکز است، زیرا شرکت برای بقا باید سود آور باشد، کارایی مالی چون(سود ناویژه، سود ویژه، نرخ بازده سرمایه، سودآوری نسبی) به عنوان نتیجه نهایی عملکرد تجاری استفاده می شود.عملکرد تجاری معمولا دربرگیرنده جذب و حفظ مشتری است. برای شرکت های جوان نوپا برای بقا و کامیاب شدن، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی اش یک امر ضروری است(مورگان 163،2007 ).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  21 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0