<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه وفاداری به برند غذا ریچ</span>
تاریخ انتشار:
23 ژانویه 2022
دسته بندی:

وفاداری به برند : از ديگر مفاهيم معتبر و معروف در زمينه بازاريابي، وفاداري به برند است كه نقش مهمي در ايجاد منافع بلندمدت براي سازمان دارد زيرا مشتريان وفادار نيازي به تلاش هاي ترفيعي گسترده ندارند.آن‌ها با كمال ميل حاضر هستند مبلغ بيشتري را براي كسب مزايا و كيفيت برند مورد علاقه خود بپردازند. سازمان‌ها مي‌توانند سهم بيشتري از بازار را با كمك وفاداري به برند، بدست آورند زيرا مشتريان وفادار به طور مكرر برند را خريداري نموده و در برابر عوامل موقعيتي و تلاش هاي بازاريابي رقبا مقاومت مي‌كند.(Yoo, 2008) وفاداري علاوه بر افزايش سهم بازار، موجب تقاضاي سازمان براي دريافت قيمت بالاتر نسبت به رقبا مي‌شود و همچنين تبليغات دهان به دهان مثبت را در بين مشتريان افزايش مي‌دهد.امروزه، با شديدتر شدن رقابت در بخش هاي توليدي و خدماتي، نقش وفاداري مشتري برجسته تر از گذشته شده است، در ديدگاه امروزي بازاريابي شامل رشد دادن مشتري، يعني توجه به رضايت‌مندي و كيفيت از ديدگاه مشتري و وفاداري مشتري و ارتباط مؤثر با وي است، در نتيجه سازمان‌ها تلاش مي‌كنند تا مشتريان وفادار داشته باشندبا توجه به اين كه در بخش خدمات روابط بين فردي گسترده‌تري بين ارائه‌دهنده خدمات ومشتريان وجود دارد نقش وفاداري در اين بخش اهميت ويژه اي دارد.

وفاداري مشتريان به نام تجاري مي‌تواند باعث افزايش سهم بازار شركت شود و سهم بازار رابطه نزديكي با نرخ بازگشت سرمايه و سودآوري شركت دارد. وفاداري مشتريان به نام تجاري باعث تبليغات دهان به دهان مثبت، ايجاد موانع اساسي براي ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهديدات رقابتي، ايجاد فروش و درآمد بيشتر و كاهش حساسيت مشتريان به تلاش هاي بازاريابي رقبا مي‌شود. تعداد زياد مشتريان وفادار به يك نام تجاري، دارايي شركت محسوب مي‌شوند و به عنوان شاخص اصلي ارزش ويژه نام تجاري شناخته مي‌شوند و همچنين حساسيت مشتريان وفادار به تغيير قيمت ها در مقايسه با مشتريان غير وفادار، كمتر است .یک برند شخصیت دارد و با آن خصوصیت پیدا می‌کندراحترین راه برای شخصیت دادن به یک برند این است که آن را با یک سخنران، ستاره یا حیوان ارائه‌دهنده مردم شخصیت‌های اشیاء غیر جاندار را بر اساس نظرات خود و ارزیابی آن به هم مربوط می‌کند. این شخصیت برند است که برای روابط فوق عمق احساسات و ارتباطات بوجود می‌آورد در نتیجه شخصیت برند یک استراتژی مهم در برند است که بازاریابان از آن استفاده می‌کنند،تا مشتریان را هدف قرار دهند و با آنها ارتباط برقرار کنند وفاداریی به برند و شخصیت برند جهت گیری بلند مدتی دارند و در نتیجه آن‌ها باید مدیریت سلیم عوامل مختلط بازاریابی را نیز در بر بگیرند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات وفاداری به برند همراه پرسشنامه استانداردریچ(2002)در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری: 7فایلWORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 4گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0