<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری گروهای اجتماعی بانک سپه</span>
تاریخ انتشار:
12 می 2021
دسته بندی:

 گروه اجتماعی:  چينوي در تعريف گروه اجتماعي مي‌گويد، گروه اجتماعي تعداد اشخاصي است كه روابط‌شان براساس رشته نقش‌ها و پايگاه‌هاي پيوسته استوار شده باشد. اعتقادات و ارزش‌هاي مشتركي داشته باشند، به حد كفايت از ارزش‌هاي مشترك و مشابه و نيز روابطشان با يكديگر آگاهي داشته باشند تا بتوانند خود را از ديگران مشخص گردانند. هم‌چنين (گورويچ) بيان مي‌دارد، گروه اجتماعي واحدي است اجتماعي كه هدفش به وجود آوردن اثر مشترك است و از خلال وضع­هاي نفساني و رفتارهاي مشتركي تجلي مي‌كند و رو به تعادلي مي‌رود كه در آن نيروهايي كه به مركز مي‌شتابند بر نيروهاي گريز از مركز غلبه دارند (محسني، 1379).

سير پيدايش و تكامل بانکداری در جهان: بانك نهاد مالي است كه به عنوان عامل پرداخت و وام‌دهنده وجوه مالي، در اقتصاد فعاليت مي‌نمايد. در برخي كشورها همچون ژاپن و آلمان بانك‌ها شركت­داري هم مي‌كنند اما در ساير كشورها مانند آمريكا،‌ بانك‌ها حق شركت­داري و مالكيت شركت‌هاي غيرمالي را ندارند. در گذشته بانك‌ها علاوه بر كاركرد نظام پرداخت، به عنوان وام‌دهنده به بازرگانان مطرح بودند به اين ترتيب كه فرد بازرگان پس از فروش كالاها، اصل به علاوه بهره پول استقراضي را به بانك باز پس مي‌داد. امروزه بانك‌ها انواع خدمات مالي و وام‌هاي تجاري را به اشخاص حقيقي و حقوقي پرداخت مي‌كنند و حتي در مواردي تصميمات سياسي را تحت تاثير قرار مي‌دهند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 25صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0