<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  مدیریت ارتباط با مشتری19</span>
تاریخ انتشار:
22 آوریل 2022
دسته بندی:

مدیریت ارتباط با مشتری: هدف مدیریت ارتباط با مشتری، توانمند سازی شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق معرفی فرآیند های اتومات قابل اطمینان خدمات، جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی و سلف سرویس است. و سعی دارد تا فرآیندهای متعدد خدمات به مشتری را درون شرکت یکپارچه و اتومات سازد. در واقع اینگونه مدیریت، سه بخش از کسب و کار را درگیر می سازد. این بخش ها عبارتند از : سیستم خدمات به مشتری ، سیستم اطلاعات بازار یابی و سیستم مدیریت فروش. بخش اطلاعات بازاریابی، اطلاعات درباره محیط کسب و کار نظیر رقبا و متغیرهای فرامحیطی را فراهم می آورد. بخش مدیریت فروش ، برخی از فروش ها و عملکردهای مدیریت فروش را اتومات می سازد. این بخش اولویت های مشتری، عادات خرید، پراکندگی جمعیت و همچنین کارایی کارشناسان فروش را ردیابی می کند بخش خدمات به مشتری برخی از درخواست های خدمت ، شکایات ، بازگشت محصول و درخواست اطلاعات را اتومات می سازد. بسیاری از مراکز تماس از نرم افزار CRM برای ذخیره سازی اطلاعات مشتری استفاده می کنند. هنگامی که مشتری تماس می گیرد، سیستم برای ارزیابی و ذخیره اطلاعات مربوط به مشتری به کار گرفته می شود.

شرکت با خدمت رسانی سریعتر و کارآمدتر  به مشتری و همچنین نگهداری اطلاعات وی در یک مکان، سعی می کند تا در هزینه صرفه جویی و مشتریان جدیدی را جذب کند. راه کارهای CRM به مشتریان امکان می دهند تا خدمت مورد نظرشان را از طریق تلفن WAP بدون گفتگو با مسئول مربوطه بررسی نمایید، بدین ترتیب هم در پول و هم در زمان صرفه جویی نمودید.مدیریت ارتباط با مشتری همواره در تلاش برای بهبود خدمت رسانی به مشتری هستند. این راه کار ارتباطات را به طریق ذیل تسهیل می سازد:فراهم آوردن اطلاعات خدمات، اطلاعات مصرف محصول و پشتیبانی فنی از طریق وب سایت هایی که معرفی می شوند.کمک در شناسایی مشکلات بالقوه پیش از بروز آن.فراهم آوردن مکانیسمی کاربر پسند برای ثبت شکایات مشتری.(شکایاتی که ثبت نشوند؛ بالطبع رسیدگی نخواهند شد و این امر از دلایل نارضایتی مشتری خواهد بود)فراهم آوردن مکانیسم سریعی برای رسیدگی به مشکلات و شکایات.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 32صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0