<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  سبک زندگی لیبرالیست</span>
تاریخ انتشار:
4 دسامبر 2021
دسته بندی:

سبک زندگی : در ریشه‌شناسی عبارت سبک زندگی باید گفت، در زبان‌های مختلف از ترکیب «سبک زندگی» در شکل‌های مختلف یادشده. در زبان آلمانی «لیبن استیل»و در زبان انگلیسی در شکل «استیل آف لایف / لیوینگ» و «لایفاستایل». در گذشته و امروز بیشتر به صورت «لایف استایل» استفاده شده است. این ترکیب از دو واژۀ «سبک» و «زندگی» تشکیل می‌شود. معنای لغوی واژۀ «زندگی» روشن است، امّا در تعریف واژۀ «سبک» در لغت‌نامه‌ها معانی گوناگونی درج شده است (که البته ریشه در کاربرد آن در علوم مختلف دارد). «استایل» از اصل لاتینی «استیلوس»و فرانسۀ قدیم «استالوس» است که به معنی اشیای نوک‌تیز فلزی (مانند نیزه و قلم حجاری) بوده است.به اعتقاد مهدوی کنی (همان) امروزه این کلمه در زبان انگلیسی به سه معنی متفاوت به کار می رود:نوع، روش، سبک اثاثیه، شکل دادن یا طراحی چیزی (مانند موی سر) یا شئ (مانند تکه‌ای از لباس یا اسباب و وسایل تا به نظر جالب و جذاب آید،کیفیت برتر در ظاهر، طراحی یا رفتار)، نحوۀ عرضه، خصوصاً در موسیقی یا یکی از هنرهای زیبا… ترکیب طرح‌های مشخص ادبی یا فرضیه‌های هنری، اشکال مختلف هنرها، شکل متمایز و قابل‌شناسایی در یک رشتۀ هنری مثل موسیقی، معماری، ادبیات و …؛

استعداد و قوۀ تشخیص، قوۀ برانگیزاننده در مسیری که چیزی انجام می‌شود خصوصاً ویژگی‌ای که تمایل قابل‌اطمینانی را به ارائۀ مهارت یا سلیقۀ زیبا عرضه می‌کند، شیوۀ مشخص تعبیر (در نوشتار یا سخنرانی)…، شیوه یا تکنیک خاص که توسط آن چیزی انجام، خلق یا اجرا می‌شود و طریقۀ نوشتار ویا گفتارکه در مقابل محتوا قرار دارد، طریقۀ انجام چیزی به خصوص زمانی که ویژگی یک هنرمند یادورۀ هنری باشد.شیوه و روش انجام چیزی خصوصاً شیوه‌ای که برای فرد، گروهی از مردم، مکان یا دوره‌ای، نوعی باشد، اجرا یا انجام اموری که تمایزدهندۀ فرد یا گروه یا سطح خاصی باشد، نوع تصور و فردیتی که در افعال و سلیقه‌های شخص ارائه می‌شود، شیوۀ بیان چیزی (در زبان یا هنر یا موسیقی یا…) که مشخصۀ فرد خاص یا گروه خاص یا مردم خاص یا دورۀ خاصی است …، سلیقه و زیبایی متمایز، سلیقۀ عمومی در زمان خاص، طرز نگرش خاص فردی و سلیقه که بیان‌گر و ممیّز راه زندگی است، شیوۀ انجام چیزی، خصوصاً راهی که نشان‌دهندۀ تأکید بر طرز نگرش خاص یا مشخصۀ دورۀ معینی باشدو شیوه یا عادت متمایز رفتاری یا حرکت فرد.مد، خصوصاً در پوشیدن، مد روز، رایج، برتری مد گونه، شیک، مد زودگذر، هوس و میل مفرط، عادت و مرسوم، تجمّل، زیاده‌روی یا ولخرجی.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 54 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0