<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه استراتژی های مدیریت دانش هانسن و همکاران</span>

ادبیات و پرسشنامه استراتژی های مدیریت دانش هانسن و همکاران: یکی از عوامل کلیدی که سازمان­های هوشمند قرن بیست و یکم را از هم متمایز می­سازد، تأکید بر دانش و اطلاعات است.برخلاف سازمان­های گذشته، سازمان­های امروزی دارای تکنولوژی پیشرفته بوده و نیازمند تسخیر، مدیریت و بهره­برداری از دانش اطلاعات به منظور بهبود کارآیی، خدمت بهتر مشتری، مدیریت تغییر و پیگیری تغییرات پایان­ناپذیر هستند. مدیریت دانش ابزار مهمی است که سازمان­ها از طریق آن بهتر می توانند اطلاعات و دانش را مدیریت کنند. برخلاف دیگر تکنیک­ها، تعریف مدیریت دانش اغلب آسان  نیست.

مدیریت دانش کسب دانش است، برای افراد مناسب، در زمان صحیح و مکان مناسب، به گونه­ای که آنان بتوانند برای دستیابی به اهداف سازمان، بهترین استفاده را ببرند (افروزه،1384). مدیریت دانش یک دیدگاه برنامه­ریزی شده و ساختارمند برای ایجاد، به اشتراک­گذاری و ذخیره کردن دانش به عنوان یک دارائی سازمانی برای ارتقا توانمندی، سرعت و اثربخشی سازمان در ارائه محصولات یا خدمات برای مشتریان در راستای استراتژی کسب و کار می­باشد (بهتری نژاد، 1390). مدیریت دانش یک استراتژی به منظر خلق، دستیابی و پشتیبانی از منبع حیاتی دانش می­باشد (مایر، 2009). مدیریت دانش را به عنوان مدیریت قاعده­مند و ﺁﺷﻜﺎﺭ ﺩﺍﻧﺶ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﻭ ﺍﺳﺎﺳﻲ ﻭ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻫﺎﻱ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺁﻥ شامل ﺍﻳﺠﺎﺩ، ﺳﺎﺯﻣﺎﻥﺩﻫﻲ، ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ، ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻭ ﺍﺳﺘﺨﺮﺍﺝ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻲﮐﻨﺪ (ﻧﻴﻜﻼﺱ ﻭلوپز، 2011)

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات استراتژی های مدیریت دانش به همراه پرسشنامه استاندارد هانسن و همکاران در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری: یک فایل WORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 13 گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0