<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری بهینه سازی سیستم تدارکات شرکت پاکشو</span>
تاریخ انتشار:
29 آوریل 2022
دسته بندی:

زنجيره تامين: توليد كنندگان از توليد به موقع و ديگر ابتكارات مديريتي براي بهبود كارائي توليد و چرخه كاري استفاده كردند. از آنجائي كه در محيط پوياي توليد به موقع ، به منظور جلوگيري از مسائل و مشكلات توليد و زمانبندي ، موجودي در سطح پائيني نگه داشته مي شد ، توليد كنندگان به منافع مهم و بالقوه روابط مبتني با همكاري و استراتژيك خريدار-تامين كننده پي بردند و مفهوم مديريت زنجيره تامين ، بعنوان تجربه توليد كنندگان در شراكت استراتژيك با تامين كنندگان بوجود آمد. علاوه بر اين متخصصان حمل و نقل و لجستيك ، مفهوم مديريت مواد را يك قدم به يكپارچگي توزيع فيزيكي و كاركرد حمل و نقل نزديك تر كردند كه منجر به ايجاد مفهوم لجستيك يكپارچه شد و بعنوان مديريت زنجير تامين شناخته شده است(احمدي کهنعلي ، (1387. اصطلاح مديريت زنجيره تامين، نخستين بار بوسيله مشاوران در اوايل دهه هشتاد معرفي شد. از نظر آنها زنجيره تأمين، ماموريت لجستيك را به نحوي در بر داشت كه به مديريت ارشد سازمان مربوط مي شد

و در اين باره مي گفتند ” فقط مديريت ارشد مي تواند تضمين كند كه تضاد اهداف كاركردي در امتداد زنجيره تأمين، مي توانند درتطابق و توازن قرار گيرند…و در نهايت اينكه بايد يك استراتژي براي سيستمهاي يكپارچه توسعه يافته و پياده شود تا سطح آسيب پذيري را كاهش دهد. در ديدگاه آنها ، هماهنگ سازي جريانهاي مواد، اطلاعات و مالي در داخل يك شركت ، يك وظيفه سخت و فوق العاده است Nucleus, 2003)).تكامل زنجيره تامين در دهه ١٩٩٠ ادامه يافت و سازمانها تلاش كردند تا الگو برداري را در مديريت منابع شركت گسترش دادند. كارائي تامين كنندگان بيشتر شده بود چون آنها نقش مهمي در زمينه كيفيت و هزينه داشتند و توليد كنندگان به جاي تكرار فعالتهائي مانند بازرسي كه ارزش افزوده اي نداشت، از طريق خريد از تعداد معدودي از تامين كنندگان واجدالشرايط به سيستم كنترل كيفيت آنها اعتماد كردند (Inman et al , 1992).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 43صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0