وزیر علوم درگذشت دکتر ابوالقاسمی را تسلیت گفت

وزیر علوم درگذشت دکتر ابوالقاسمی را تسلیت گفت

وزیر علوم درگذشت دکتر ابوالقاسمی را تسلیت گفت: در پیامی درگذشت دکتر محسن ابوالقاسمی، رئیس سابق گروه فرهنگ و زبان‌های باستانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و استاد بازنشسته دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام دکتر منصور غلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت جناب آقای دکتر محسن ابوالقاسمی، رئیس سابق گروه فرهنگ و زبان‌های باستانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی تهران موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

مرحوم دکتر ابوالقاسمی در کارنامه درخشان خود اوراق زرینی مشحون از خدمات فاخر علمی – پژوهشی و پرورش پژوهشگران و صاحبنظران فرزانه‌ای را به ودیعه دارد که اکنون در ساحت زبان‌ها و فرهنگ کهن ایران در عالی‌ترین سطوح به خدمات آموزشی و پژوهشی اهتمام می‌ورزند. این اندیشمند فقید، در طول عمر خود، منشا خدمات ارزشمند فراوانی در تالیف و ترجمه و تحقیق بوده و چاپ و نشر بیش از بیست عنوان کتاب که غالباً درسنامه مراکز آموزش عالی شده‌اند، نمونه‌ای از اجتهاد علمی این فقید سعید بود.

این ضایعه را به همه سوگواران، خانواده محترم و معزا و همچنین جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت می‌‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

ل.م ۵۴/ ع.ع ۵۷

منبع :سایت ورازت علوم / تحقیقات و فناوری

22 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0