ساختمان پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

ساختمان پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

ساختمان پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر مهدی کشمیری مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم در این آیین اظهار داشت: پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در زمینه اشتغال و ایجاد ثروت نقش زیادی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این وزارتخانه برنامه ویژه‌ای برای رونق پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در سراسر کشور دارد، افزود: باید مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند تا پارک علم وفناوری هرچه سریع‌تر به جایگاهی ایده‌ال برسد.
دکتر هاشمی رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت هزار و ۱۳۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان ساخته شده است.
وی افزود: با بهره‌برداری و تجهیز ساختمان پارک علم و فناروری استان و مستقر شدن چندین شرکت دانش بنیان در آن برای ۱۳۰ نفر شغل ایجاد شد.
در ادامه احمدی استاندار کهگیلویه بویراحمد نیز با اشاره به اینکه باید از ظرفیت نخبگان و جوانان بااستعداد در پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان استفاده کرد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای نیروی انسانی جوان و مستعد بوده که باید با تهیه نقشه مناسب و برنامه‌ریزی مطلوب از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
وی افزود: با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان ضمن تقویت همکاری‌های دانشگاه و صنعت می‌توان زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم آورد.
ل.م ۵۴/ ع. ع ۵۷

منبع:سایت وزارت علوم / تحقیقات و فناوری

28 اسفند 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0