حضور کاروان ورزشی ایران در ۴ رشته ورزشی در یونیورسیاد دانشجویان جهان قطعی شد

حضور کاروان ورزشی ایران در ۴ رشته ورزشی در یونیورسیاد دانشجویان جهان قطعی شد

حضور کاروان ورزشی ایران در سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان در چهار رشته تکواندو، والیبال، تیراندازی و تیراندازی با کمان قطعی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اولین نشست هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در سال ۱۳۹۸ با موضوع چگونگی حضور کاروان ورزشی ایران در سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور کلیه اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.
دکتر دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در این نشست، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های فدراسیون در خصوص رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ارائه کرد و در ادامه اعضای هیئت رئیسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت‌های فدراسیون پرداختند.
با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با تاکید بر کاروان کیفی، تیم‌های دانشجویی ایران در چهار رشته تکواندو (کیورگی و پومسه)، والیبال، تیروکمان (کامپوند) و تیراندازی حضورشان قطعی شد و درخصوص رشته دوومیدانی مقرر شد پس از بررسی رکوردهای مسابقات آتی که هفته آینده برگزار می شود در صورتی که بتوانند رکوردهای لازم را کسب کنند به مسابقات اعزام شوند.
سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ لغایت ۲۳ تیرماه ماه در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.
ل.م ۵۴/‏ ع. ع ۵۷

منبع:سایت وزارت علوم / تحقیقات و فناوری

28 فروردین1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0