ایجاد اولین کافه پارک فناوری «همگرا» در دانشگاه تهران

ایجاد اولین کافه پارک فناوری «همگرا» در دانشگاه تهران

صداقت‌فرد گفت: برای نخستین بار کافه پارک فناوری «همگرا» را باهدف توسعه بین رشته‌ای و فرارشته‌ای ایجاد کردیم.

فاطمه صداقت‌فرد، معاون مرکز نوآوری و کار آفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با برگزاری کافه پارک‌هایی در پارک علم و فناوری دانشگاه به بررسی چالش‌ها و مسائل روز دنیا می‌پردازیم که بتوانیم به درستی مشکلات فناوری روز را ارزیابی کنیم.

صداقت فرد ادامه داد: به همین منظور برای نخستین بار، کافه پارک فناوری «همگرا» را با هدف توسعه بین رشته‌ای و فرارشته‌ای ایجاد کردیم که در آن بتوانیم به راحتی درباره موضوعات مختلف به گفت‌وگو بپردازیم.

معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه تهران افزود: از اهداف فناوری «همگرا» حوزه‌های علوم شناختی، فناوری نانو، علوم زیستی و فناوری اطلاعات است که باعث ایجاد محصولات جدیدی شامل علوم شناختی انسانی و ارتباط انسان‌ها و افزایش توانایی‌های آن‌ها شده است.

او بیان کرد: از خصوصیات برجسته فناوری «همگرا» می‌توانیم به تکنولوژی و دانش و نیاز‌های روز آن و درصد خروجی‌های آن‌ها علاوه بر جنبه رقابت پذیری و ایجاد نگرش جدید به فناوری و نوآوری‌ها اشاره کنیم.
صداقت فرد گفت: با ایجاد این کافه پارک‌ها سعی داشتیم که بین افراد ارتباط ایجاد شود و در مورد چالش‌ها به پرسش و پاسخ بپردازند و ارتباطات، مقدمه ایجاد شبکه‌هایی در این زمینه باشد.

او افزود: به منظور برقراری ارتباطات و ایجاد شبکه بین انسانی، ۱۸ آبان، کافه پارکی در حوزه فناوری همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود که افراد بتوانند درباره این موضوع، تبادل نظر کنند.

منبع: سایت خبرنگاران جوان

8 آبان 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0