فراهم شدن امکان انتخاب کاروان سفر در ازدواج دانشجویی/ اولین کاروان مرحله دوم ۱۷ فروردین اعزام می‌شود

فراهم شدن امکان انتخاب کاروان سفر در ازدواج دانشجویی/ اولین کاروان مرحله دوم ۱۷ فروردین اعزام می‌شود

سعید رضایی مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور اظهار کرد: با توجه به استقبال ویژه زوجین دانشجو و تعداد بالای ثبت نام برای شرکت در بیست ودومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، امکان انتخاب کاروان در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برای علاقه‌مندان فراهم شد.

وی بیان کرد: با تلاش کلیه همکاران ستاد ازدواج دانشجویی، اعزام کاروان‌ها از ۹ دی ماه آغاز شده و تاکنون میزبان دوازده کاروان با مجموع ۳۳۰۸ زوج بوده است که تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۱ کاروان دیگر هم به مشهد اعزام خواهند شد.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده از سوی ستاد ازدواج دانشجویی سراسر کشور جهت فراهم شدن امکان ثبت نام سایرعلاقه‌مندان شرکت در دوره‌های ازدواج دانشجویی، تاکنون ۱۵۵ زوج برای مرحله دوم انتخاب کاروان سال ۹۸ پذیرش شده اند که اعزام اولین کاروان در این مرحله از هفدهم فروردین ماه آغاز خواهد شد و تعداد ۱۰ کاروان تا ۱۳ اردیبهشت ماه به مشهد اعزام می‌شوند.

رضایی با اشاره به ثبت نام اولیه ۱۸۲۳۲ زوج در سامانه ازدواج دانشجویی گفت: از این تعداد تاکنون ۱۵۰۱۱ زوج مدارک خود را تکمیل و اطلاعاتشان جهت انتخاب کاروان تایید شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی از بیستم آبان ماه سال جاری گفت: تاکنون استان تهران با ۲۷۲۹ زوج، بیشترین ثبت نام را در بین دانشجویان استان‌های مختلف کشور داشته است و پس از آن، استان اصفهان با ۱۹۰۲ زوج و سپس استان خراسان رضوی با ۱۳۱۵ زوج دارای بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

فراهم شدن امکان انتخاب کاروان سفر در ازدواج دانشجویی/ اولین کاروان مرحله دوم ۱۷ فروردین اعزام می‌شود

منبع:سایت خبر نگاران جوان

16 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0