آزمون EPT دانشگاه آزاد ۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

آزمون EPT دانشگاه آزاد ۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد اسلامی ۵ اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  داوطلبانی که در آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی اسفند ماه دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند می‌توانند در زمان جدید این آزمون‌ها شرکت کنند.

آزمون زبان انگلیسی (EPT) و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی اسفند ماه دانشگاه آزاد اسلامی در روز جمعه ۵ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

 

ثبت‌نام آزمون EPT اسفند ۹۸ دانشگاه آزاد از روز شنبه ۲۶ بهمن آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه دوم اسفندماه ۹۸ ادامه داشت.

مقرر بود این آزمون در روز جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ به طور همزمان در شهر‌های تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمانشاه، کرمان، ساری و رشت برگزار خواهد شد.

تمام دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون‌ها آگاهی یابند.

آزمون‌ای پی تی (به انگلیسی: English Language Proficiency Test) ویژه داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد است توسط همین دانشگاه به منظور سنجش و ارزیابی سطح زبان عمومی داوطلبان برگزار می‌شود. تمامی دانشجویان دکتری این دانشگاه در صورت دارا نبودن مدرک بین‌المللی زبان انگلیسی با نمره تعیین شده توسط دانشگاه، باید در آزمون‌ ای.پی.تی شرکت  و حداقل نمره قبولی را در آن کسب کنند.

منبع: سایت خبر نگاران جوان

11 اسفند 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0