آخرین وضعیت موسسات آموزشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی سال ۹۷_۹۸

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

معاون آموزشی وزارت علوم درباره آخرین وضعیت موسسات آموزشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی سال ۹۷_۹۸ توضیحاتی مطرح کرد.

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار    باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بر اساس بند یک  مصوبه شورای عالی اداری کشور، موسسات پژوهشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانند دانشجو پذیرش کنند، در بند 2 مصوبه نیز تاکید بر این شده است که مراکز علمی و کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های دولتی تا پایان سال 97_98 به بخش غیر دولتی واگذار شده و در غیر این صورت منحل می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی مراکز آموزشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا نسبت به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعیین تکلیف کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه کرد: باتوجه به اینکه شورای انقلاب فرهنگی نهاد بالادستی است وزارت علوم نیز در راستای این شورا حرکت می‌کند.

شریعتی نیاسر اضافه کرد: در حال حاضر مراکزی که شامل مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد تا پایان ماه جاری باید به فعالیت خودشان پایان داده و افرادی که وضعیت خودشان را تا پایان این ماه مشخص کنند از این قاعده جدا هستند.

وی گفت: برخی از مراکز دانشگاهی مانند علوم نظامی که نیاز به حکم رهبری دارند از این مصوبه مستثنی هستند.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

10 اذر1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0