<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری هوش مصنوعی و آموزش</span>
تاریخ انتشار:
7 می 2022
دسته بندی:

هوش مصنوعی و آموزش:یکی از مهم‌ترین اهداف پژوهش حاضر شناسایی مدل مبتنی بر هوش مصنوعی برای پیش­بینی موفقیت تحصیلی دانشجو است؛ در این بخش از مرور مطالعاتی، کلیاتی از هوش انسانی و هوش مصنوعی را به عنوان پیش­نیاز بحث مطرح می‌کنیم؛ بدون شک ورود به بحث تعریف و تشریح ابعاد و نظریه­های مختلف هوش و متعاقب آن هوش مصنوعی، بحث مفصلی را می­طلبد؛ لذا سعی شده است، حتی‌الامکان از ورود به نظریه­ها و نظریه‌پردازی‌ها پرهیز شود؛ مهم کاربرد هوش مصنوعی در آموزش است که در این بخش به آن پرداخته شده است.در مبحث کاربرد­های آموزشی هوش مصنوعی، “سیستم­های خبره” و نمونه کاربردهای آموزشی آن تشریح می­شود. “سیستم­های آموزشی هوشمند“، مبحث بسیار اساسی در کاربرد­های آموزشی هوش مصنوعی است،

لذا اجزاء و ماژول‌های یک سیستم آموزشی هوشمند مبتنی بر وب، تشریح و جایگاه یافته­های پژوهش حاضر در یک سیستم آموزشی هوشمند تشریح می‌شود. “یادگیری ماشینی و داده­کاوی آموزشی” زیر مجموعه­ای از هوش مصنوعی است، که تشریح کاربرد­های آموزشی یادگیری ماشینی، مقدمه­ای برای ورود به مبحث الگوریتم­های پیش­بینی یادگیری ماشینی خواهد بود.مطالعه و اندازه­گیری سازه هوش تاریخچه­ای طولانی بالغ بر صد سال دارد. به عنوان مثال آلفرد بنتو تئودر سیمون اولین آزمون هوشبهر را در اوایل 1900 میلادی ساختند. هوشبهر مفهوم پیچیده­ای بوده و بین متخصصان این حوزه بر سر اینکه چه چیزی هوش را می­سازد و نحوه اندازه­گیری آن توافق وجود ندارد. هاوارد گرادنر/دیوید پرکینزو رابرت استرنبرگ از جمله پژوهشگران حوزه هوش انسانی هستند؛ در این میان هوش چندگانه گاردنر از شهرت جهانی برخوردار است.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:51صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0