<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری کیفیت درک شده از سفارشی سازی خدمات بانکی</span>
تاریخ انتشار:
21 دسامبر 2021
دسته بندی:

کیفیت درک ­شده: از اواسط دهه۸۰ میلادی بصورت وسیعی بر روی مباحث کیفیت و بازاریابی خدمات کار می­شده است ولی در دهه اخیر و با آغاز هزاره سوم میلادی، بواسطه رشد چشم­گیر و بی نظیر مشاغل خدماتی در سراسر دنیا و از سوی دیگر ناتوانی بسیاری از شرکت­های نامدار در جلب رضایت مشتریان خود، اهمیت کیفیت  درک­شده و استفاده از کیفیت خدمات در بازار جهانی امروز ، بیش از پیش احساس می­شود(پاک­فر؛1391). یکی از راهکارهای اساسی که یک موسسه خدماتی می­تواند با توسل به آن خود را از سایر رقبا متمایز کند ارایه دائمی کیفیت خدمات برتر به مشتریان می­باشد. بسیاری از سازمان­ها و شرکت­ها به این نکته مهم پی برده­اند که ارائه خدماتی دارای کیفیت، می­تواند مزیت رقابتی نیرومندی برای آنان به ارمغان آورد مزیتی که بر انجام سود بالاتر می­انجامد و برای رسیدن به این امر مهم کافی است، به انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده پاسخی مناسب داده شود و یا این­که از آن پیشی گرفته شود(قیداری؛1391).

امروزه مشتریان به دنبال کیفیت هستند. تقاضای آن­ها برای ” خدمات و کالاهای ” با کیفیت بالا در قبال کالاها و خدمات ارزان، رو به فزونی است. امروزه کیفیت، صرفاً به مفهوم تطبیق ساخت با استانداردها و طراحی نیست، بلکه : مجموعه­ای از ویژگی­ها و توانمندی­هاست که برای تأمین و رفع نیازهای تصریحی و تلویحی مشتریان موثر است( جیپ؛1380: 85).به بیان دیگر، کیفیت به معنای تطبیق نهایی کالا با خواست مشتری است و مهم­ترین عامل حفظ سازمان به شمار می­آید؛ بطوری­که اگر به این اصل بی توجهی شود در اندک زمانی موجودیت سازمان در معرض خطر جدی قرار می­گیرد و بر عکس توجه به آن، انگیزه لازم برای خرید را به مشتری خواهد داد. در سال­های اخیر ژاپنی­ها عیناً نشان داده­اند که شرکت­ها می­توانند بدون افزایش هزینه­ها، بطور مداوم بر کیفیت محصولات بیفزایند. از سوی دیگر مشتریان نیز به مصرف محصولات و خدمات کیفی و با قیمت معقول عادت کرده­اند. در ده سال گذشته از هر 10 آمریکایی، تنها 4 نفر در تصمیم­گیری­هایی خرید خود به کیفیت در حد بالا بیشتر از قیمت اهمیت می­دانند، در حالیکه امروزه این عدد به 8 نفر از هر 10 نفر رسیده است.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 27صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0