<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  وفاداری مشتریان بانک</span>
تاریخ انتشار:
11 دسامبر 2021
دسته بندی:

 وفاداری مشتریان بانک : مشتريان وفادار در تعيين جريان قابل پيش بيني فروش و افزايش سود به سازمان كمك مي كنند. از سوي ديگر مشترياني كه با نام تجاري سازماني آشنايي دارند، به احتمال زياد آن را به دوستان و نزديكان خود نيز توصيه نموده و در چرخه بازخور و ارزيابي محصول سازمان اثر مي گذارند و اين موارد همگي در محيط كسب و كارهاي امروزي از اهميت شايان ذكري برخوردار استو.امروزه وفاداري مشتريان براي شركت هايي كه دغدغه حفظ و توسعه جايگاه رقابتي خويش را در بازار دارند، به عنوان يك چالش استراتژيك مطرح بوده و هزينه هاي بسياري را نيز براي درك و شناخت اين مفهوم و دستيابي به راهكارهاي كاربردي براي تقويت آن صرف مي نمايند، چراكه با شدت گرفتن رقابت و نزديك شدن سطح كمي و كيفي خدماتي كه در حوزه انتخابي مشتريان قرار دارد، ارائه خدماتي كه بتواند مورد توجه مشتريان قرار گرفته و آنها را مشتري دائم خدمات سازمان نمايد، امري حياتي و ضروري تلقي مي گردد.تكرار خريد با تعريف و تمجيد كردن از كالا از يك مشتري راضي به مراتب بيشتر است.

كرافت (1999) معتقد است وفاداري واقعي به يك رابطه بالغانه روانشناختي نسبت به يك نشان تجاري، محصول يا شركت احتياج دارد”(تاج زاده نمين، اله ياري و تاج زاده، 1389).ديك  و باسو ( 1994) معتقدند “ايجاد وفاداري در مشتري مفهومي است كه در كسب و كارهاي امروزي به لحاظ اينكه مشتريان وفادار به صورت مؤلفه اصلي موفقيت سازماني در آمده اند، مورد توجه بيش از پيش قرار گرفته است. مشتريان وفادار بيشتر خريد كرده و معمولاً ابزار مناسبي براي تبليغات محسوب مي شوند. در نتيجه، سازمان هاي امروزي درصدد شناسايي و مديريت روش ها و الگوهاي مؤثر ايجاد وفاداري مي باشند. از طرفي، به لحاظ اين واقعيت كه انتظارات مشتريان دائماً در حال افزايش است، سازمان ها ملزم هستند تا با تأمين انتظارات مشتريان، فراتر از ارضاي نياز اوليه آنها رفته و كانون توجه خود را به ايجاد وفاداري از طريق ايجاد ارتباطي بلند مدت، دوجانبه و سودآور براي هر دو طرف معطوف نمايند”( علامه و نکته دان، 1389).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:27 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0