<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری فروش در پتروشیمی خراسان</span>
تاریخ انتشار:
5 می 2022
دسته بندی:

مشتری: مشتری کسی است که خواستهای خود را برای ما به ارمغان می آورد و وظیفه ما است که این خواستها را سودمندانه پاسخ دهیم. سودمند برای مشتری و برای ما.(کاتلر وآرمسترانگ 1379، 48)مشتری کسی است که خواستهای خود را به سازمان یا شرکت عرضه می نماید.(کاتلر 1383، 56)مشتری کسی است که ارزش را به حداکثر می رساند. (کاتلر 1383، 69)برای پاره ای از سازمانها استفاده کننده نهایی از کالا و خدمات، خواه افراد باشند یا دیگر سازمانهای صنعتی و بازرگانی، مشتری به حساب می آیند.محققان رضایت مصرف کننده را به طرقی مختلف تعریف می کنند. بعضی از تعاریفی که از رضایت مشتری فراهم می شوند، با هم سازگارند و در بعضی از موارد، تعاریف با یکدیگر هم پوشانی داشته اما در بعضی موارد خاص، ناسازگار و ناهماهنگ می باشند. اما وقتی در کل بررسی می کنیم، در همه تعاریف سه قسمت کلی مشخص می گردد که عبارتند از :

رضایت خریدار یک پاسخ است.(پاسخی احساسی یا پاسخی شناختی)پاسخ ها در ارتباط با عوامل خاصی می باشد.(انتظارات، محصولات، تجربه خرید و غیره).پاسخ ها در زمانهای خاصی رخ می دهد.(بعد از خرید، بعد از انتخاب و یا براساس تجربیات اندوخته شده)این سه گروه کلی، ماهیت تمام تعریف های موجود را دربرمی گیرد. بنابراین رضایت احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد می شود. اگر کالا یا خدمت دریافت شده از جانب مشتری، هم سطح انتظارات ارزیابی شود، در او احساس رضایت ایجاد می شود. در صورتیکه سطح خدمت یا کالا بالاتر از سطح انتظارات مشتری باشد، موجب ذوق زدگی مشتری و چنانچه سطح خدمت و کالا پایین تر از سطح انتظارات مشتری باشد، منجر به نارضایتی اش خواهد شد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:26صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0