<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری جراحی های پلاستیک</span>
تاریخ انتشار:
30 جولای 2021
دسته بندی:

انواع جراحی پلاستیک:جراحي بيني :ايران از نظر تعداد جراحي زيبايي بيني در دنيا اول است و پس از ايران كشورهاي امريكا، انگلستان و فرانسه در رديف­هاي بعدي تعداد عمل­هاي جراحي زيبايي بيني قرار دارند. به تغيير شكل بيني با كاهش يا افزايش اندازه، برداشتن برآمدگي، جمع كردن پره­هاي بيني، تغيير زاويه بين لب بالايي و بيني يا تغيير شكل نوك يا برآمدگي بيني جراحي بيني گفته مي­شود. رايج ترين نوع جراحي پلاستيك در كشور هم كه حدود 70 درصد از جراحي­هاي پلاستيك را به خود اختصاص مي­دهد مربوط به بيني است. البته بخش بسيار زيادي از اين جراحي­ها هم مربوط به عمل زيبايي بيني مي­شود و بسياري از جراحي­هاي بيني در كشور تنها جنبه ظاهري و زيبايي دارند نه به خاطر مشكلات تنفسي. بر اساس نظر كارشناسان 95 درصد متقاضيان جراحي بيني را زنان و دختران گروه سني 14 تا 45 سال تشكيل مي­دهند و سهم مردان هم پنج درصد است. البته برخي از بررسي­هاي انجام گرفته نشان مي­دهد

درصد بسيار زيادي از افرادي كه بيني خود را جراحي مي­كنند از چهره خود بعد از عمل راضي نيستند و دوباره اقدام به جراحي مي­كنند و تنها 10 درصد افراد چهره بعد از عمل خود را دوست دارند. هم چنين تعداد بسيار زياد جراحي بيني و همچنين وجود مؤسسه­هاي غيرقانوني زيبايي باعث شده عوارض اين نوع جراحي هم در كشور بالا برود. «دكتر محسن نراقي» عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران و رئيس انجمن تحقيقات راينولوژي و عضو آكادمي جراحان پلاستيك و ترميمي صورت امريكا گفته به علت افزايش جراحي­هاي پلاستيك بيني در ايران و افزايش تعداد متقاضيان آن، ما هرروزه با افزايش عوارض اين جراحي­ها هم از نظر عملكردي و هم ظاهري مواجه هستيم. البته يكي از متخصصان روانشناسي معتقد است برخي از افراد به علت ابتلا به وسواس و افسردگي، احسـاس ناخوشايندي از چهره شان دارند كه اقدام به جراحي زيبايي مي­كنند.دكتر سيد سعيد صدر روانپزشك استاديار گروه روانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفته در كشور ما متاسفانه به غير از تعداد خيلي كمي از جراحان پلاستيك بيـني كه به طور مستقيم با روانپزشكان ارتباط دارند، بقيه جراحان براي انجام اين جراحي با روانپزشكان هيچ مشورتي نمي­كنند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  27 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0