<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری عملکردمالی شرکت</span>
تاریخ انتشار:
16 آوریل 2022
دسته بندی:

عملکردمالی شرکت: عملکرد نتیجه کلیه استراتژیها و عملیات انجام شده سازمان می باشد. ارزیابی صحیح عملکرد برای اهداف حسابرسی بسیار حائز اهمیت بوده و نگرانی اصلی بسیاری از سازمانها به شمار می رود(والن وهانجر23،2002).سیستمهای ارزیابی عملکرد اساس توسعه نقشه های استراتژیک، دستیابی کامل به اهداف مورد نظر سازمان و ترقی مدیران را فراهم می کنند)پونت وشاو).اگرچه ارزیابی عملکرد در مبحث بازاریابی همچنان بر اهمیت خود باقیست، اما در عین حال پیچیده نیز می باشد. در حالیکه ارزیابی عملکرد مورد توافق طرفین بررسی ها را ارتقا بخشیده و میتواند تصمیمات مدیریتی را روشن سازد، بازاریها قادر نبوده اند مقیاسهای واضح، رایج و قابل اعتماد عملکردی را بیابند که بتواند قابلیت بازاریابی را مورد قضاوت قرار دهد.در مطالب منتشر شده دو روش برای ارزیابی عملکرد مالی اتخاذ شده است:اولین مورد به طور ذهنی عملکرد شرکتها را بر مبنای ارزیابی و انتظارات خودشان و یا در مقایسه با رقبای انها مورد سنجش و ارزیابی قرار میدهد.

دومین مورد عینی بوده و بر مبنای مقیاس کامل عملکرد مثل نسبتهای مالی، عمل می کند (الهواري و وارد ،132 ، 2006).نگرش مبتنی بر منابع استراتژی برای ایجاد مزیتهای رقابتی پایدار سه شرط را ذکر میکند: منابع باید ارزشمند، نادر و غیر قابل تقلید باشند(بارني100،1991) در یک بافت خاص از یک شرکت شبکه ای و از نقطه نظر مبتنی بر بازار یابی،ادعا میشود که ارزش بالاتر محصول و به دنبال آن درجه بالاتر عملکرد،به وسیله دارایی های بر پایه بازار و شبکه به دست می ایند.مزیت کلی یک شرکت شبکه ای در مقایسه با یک شرکت منفرد این است که داراییهای غیر مادی و یا منابع ناملموس به صورت مقیاسهای اولیه کنترل برای موفقیت شبکه به شمار می آیند.پیشرفت در دستیابی به اهداف در هفت گروهی که قبلاً ذکر شد را میتوان به عنوان موفقیت غیر مادی در نظر گرفت. و اینگونه است که موفقیت یک شبکه را میتوان از طریق دسته بندی تواناییهای نو آورانه عالی ارتقا بخشید( سرمایه نوآوری). سرمایه انسانی بالاتر( از طریق ارتباط بهتر میان کارمندان شرکا ) را میتوان به موفقیت مادی شبکه از طریق همکاری بهتر،فرایند های بهتر و … نسبت داد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  32صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0