<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری تجارت الکترونیکی درایران خودرو</span>
تاریخ انتشار:
15 آوریل 2022
دسته بندی:

تجارت الکترونیکی: کمیسیون اروپایی در سال 1997 آن را به شکل زیر تعریف نموده است. تجارت الکترونیکی در پردازش و انتقال الکترونیکی داده ها که شامل متن، صدا و تصویر می باشد تجارت الکترونیکی فعالیت های گوناگونی از قبیل مبادله الکترونیکی کالاها و خدمات ، تحویل فوری مطالب دیجیتالی ، انتقال الکترونیکی وجوه ، مبادله الکترونیکی سهام ، طرح های تجاری ، طراحی و مهندسی مشترک ، خریدهای دولتی ، بازاریابی خدمات بعداز گردش را در بر می گیرد.بطور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی می نماید که از طریق شبکه های ارتباطی انجام می پذیرد، ابتدا، خریدار یا مصرف کننده به جستجوی یک مغازه مجازی از طریق اینترنت می پردازد. کالای را از طریق web یا پست الکترونیکی سفارش می دهد. نهایتاً کالا را تحویل می گیر.1 :انجام تجارت به صورت الکترونیکی(سال 1998). 2 :هرشکلی از مبادله تجاری که در آن طرفین ذینفع به جای تبادلات فیزیکی یا تماس مستقیم فیزیکی به صورت الکترونیکی تعامل کند(میرانی ،1383، 11).تحول خدمات کالا و محصولات اطلاعاتی از طریق خطوط تلفن شبکه های کامپیوتری و سایر و مسائل ارتباطی.

ان دسته از کاربردهای فناوری اطلاعات که به صورت سیستمی برای پشتیبانی و پیشرفت دادن جریان کاری و مبادلات تجاری ایجاد شده است(همان منبع ، 12).ابزاری است که کسب و کارهای مختلف، شرکای آنها و مشتریان آنها را قادر  می سازد که موضوعاتی چون کیفیت خدمات، سرعت تحویل و. . .را ارتقاء و موضوعاتی چون هزینه ها را کاهش دهند (همان منبع، ص 12).  تجارت الکترونیکی را می توان انجام هرگونه امور بازرگانی و تجاری به صورت online و از طریق شبکه جهانی اینترنت دانست این امور می تواند شامل خرید و فروش عمده و یا خرده کالای فیزیکی و غیر فیزیکی (نظیر اتومبیل یا نرم افزارهای کامپیوتری) ارائه خدمات مختلف به مشتریان نظیر (مشاوره های پزشکی یا حقوقی) و دیگر موارد تجاری(هم چون تبادل کالا با کالا و راه اندازی مناقصات و مزایده ها) باشند. هدف از تجارت الکترونیکی گسترش روش های قدیمی تجارت نیست بلکه ارائه روش جدیدی در انجام امور بازرگانی است. با این روش بازرگانان قادرند که محصولات و خدمات خود را تمام وقت و به تمام خریداران در سراسر جهان و مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملتها عرضه کنند.بسیاری از مردم تجارت الکترونیکی را محدود به خرید و فروش از طریق شبکه اینترنت مضر می دانند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:33صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0