<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری اموزش ضمن خدمت درعملکرد مدیران وکارکنان</span>
تاریخ انتشار:
24 فوریه 2022
دسته بندی:

 اموزش ضمن خدمت درعملکرد مدیران وکارکنان:  در دنياي در حال تغيير كنوني، ضرورت آموزش به دلايل فراواني پذيرفته شده است. تغييرات سريع و عميق علمي سبب شده است كه هر از گاه، مطالب و نظريه هاي جديدي وارد ميدان زندگي شود كه براي ادامه حيات بناچار بايد علوم و معارف جديد را آموخت و برخي نظريه هاي قديمي را كه كارايي ندارند، كنار گذاشت. تغييرات فن آوري سبب دگرگوني در سبك ها و روش هاي سازمان مي‌شود و هر تغييري كسب دانش و مهارتهاي جديدي را ضروري مي سازد. ميزان كمي و كيفي اين تغييرات آن قدر زياد است كه گاهي اوقات مديران و كاركنان را دچار وحشت مي كند و ممكن است احساس كنند كه فرصت و توان سازگاري با اين تغييرات را ندارند.با همه سختي ها و مشكلات بايد پذيرفت كه ادامه حيات سازمان تاحدود زيادي به دانش، آگاهي و مهارتهاي گوناگون و جديد بستگي دارد وهرچه دانش و مهارت هاي كاركنان با نيازهاي جامعه و پيشرفت هاي علمي و تغييرات فن آوري هماهنگي و انطباق بيشتري داشته باشد درجه اطمينان از موفقيت فرد و سازمان بالاتر مي رود. گاهي اوقات، رشد فردي، داشتن انگيزه، تخصص، كمال فردي و پرهيز از ايستايي و ركود فرد عامل اساسي نوجويي و كسب دانش مي شود. اساس بهسازي سازماني كه به نام هاي ديگر چون توسعه و بالندگي سازماني نيز خوانده شده بهسازي نيروي انساني است.

آموزش نيروي انساني يكي از راه هاي مطمئن بهسازي نيروي انساني در سازمانهاست كه به صورت هاي گوناگون آموزش قبل از استخدام، ضمن خدمت و حين خدمت انجام مي شود.آموزش يكي از پيچيده ترين وظايف هر سازمان و به ويژه در مديريت نيروي انساني است. پس از نظام جذب، نظام بهسازي و به كارگيري مناسب منابع انساني قرار دارد. در حقيقت آموزش از مهمترين اقدامات و برنامه هاي هر سازماني بوده و نظام آموزشي تكميل كننده استخدامي به شمار مي‌رود و باعث توانمندي نيروي انساني موجود شده و موفقيت هاي آتي را تضمين مي‌كند. آموزش و بهسازي باعث بينش و بصيرت عميق تر دانش و معرفت بالاتر و توانايي و مهارت بيشتر انسان هاي شاغل در سازمان براي اجراي وظايف محوله شده در نتيجه موجب نيل به هدف هاي سازماني، كارايي و ثمربخشي بهتر و بيشتر است. امروزه كمتر سازماني قادر است بدون آموزش كاركنان خود بهبود و توسعه يابد و هم سازمانهاي بزرگ و هم سازمانهاي كوچك منابع مهم خود را به آموزش و بهبود منابع انساني تخصيص مي دهند براي بعضي از شركتها آموزش يك فعاليت مداوم است كه تمام كاركنان علاقمند به اين تلاش، از اشكال آموزشي مختلف در دوران تصدي خود بهره مند مي گردند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 77صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0