<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری استراتژی کسب و کار دیجیتالی</span>
تاریخ انتشار:
5 می 2022
دسته بندی:

استراتژی کسب و کار دیجیتالی:در سه دهه اخیر، دیدگاه استراتژی فناوری اطلاعات ، یک استراتژی سطحی – وظیفه ای بوده است که می بایستی با استراتژی انتخابی کسب و کار هم سو باشد. با وجود چنین نگرشی ، می توان استراتژی کسب و کار را استراتژی فناوری اطلاعات نامید. در طول دهه اخیر ، با افزایش ارتباط میان محصولات و فرآیندها ، ساختار کسب و کار تبدیل به کسب و کار دیجیتال شده است . در میان شرکت ها و صنایع و بخش های متفاوت ، فناوری دیجیتال ( ترکیبی از اطلاعات ، محاسبات ، ارتباطات ، فناوری ارتباطات ) ، اساساً ، انتقال دهنده ی استراتژی کسب و کار ، فرآیند کسب و کار ، توانایی محصولات و خدمات شرکت است . 4 کلید واژه زیر راهنمای تفکر ما به سوی کسب و کار دیجیتال است و فراهم کننده ی یک ساختار برای تعیین نسل بعدی کسب و کار:حوزه محتوای استراتژی کسب و کار دیجیتال.مقیاس استراتژی کسب و کار دیجیتال.سرعت استراتژی کسب و کار دیجیتال.منابع ایجاد ارزش در کسب و کار.

عوامل جلو برنده  چهار کلید واژه استراتژی کسب و کار دیجیتال که در شکل نشان داده شده است و به واسط  ( حوزه ، مقیاس ، سرعت ، منابع ) استراتژی کسب و کار دیجیتال ، عملکرد بالقوه از خرید یک استراتژی کسب و کار دیجیتال را پیشنهاد می کند.(انانهی ، عمر الساوی، 2013تأسیس یک خرده فروشی محرک ، می تواند یک چیز مدرن زیبا باشد. زمانی که تجارت همراه و خدمات بازاریابی موبایل، پیشرفت کرده اند، یک چالش برای تجار تأمین کننده خدمات است که  وضوح ترسیم و بیان مزایای این الگوی جدید ، بازرگانان را مردد ساخته است . خیلی از بازرگانان ، هنوز آشنا با مفهموم تجارت الکترونیکی نیستند که بتوانند ، به خوبی خدمات و محصولات را به فروش برسانند. همچنین فرض بر این است که انواع فروش خدمات جدید با بسته بندی و موقعیت جدید در نظر گرفته شود. اینجا به پنج استراتژی اثبات شده اشاره شده است که به مصرف کنندگان و درخواست کنندگان کمک می کند که از فرصت ها ، مزایا به دست آورند و بازرگانان را به سمت فروش الکترونیکی خدمات تلفن همراه و بازاریابی خدمات همراه سوق دهد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 25صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0