<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  اثربخشی تحلیل رفتار متقابل بر تعارضات زناشویی</span>
تاریخ انتشار:
25 آگوست 2021
دسته بندی:

تحلیل رفتار متقابل: بسیاری از مردم فکر مي كنند كه دارند مي انديشند، در حالي كه فقط سرگرم مرتب كردن و پس و پيش نمودن باورها، تعصبات و عقايد کهنه خود هستند. «تحليل رفتار متقابل» نوع ديگري از اندیشیدن را آموزش میدهد كه به وسیله آن نحوه برخورد انسان با خودش، محیط اطراف و دیگران تغيير مي كند. فقط بايد اين آمادگي را داشته باشيم كه خود را مورد تحليل و دوباره سنجي قرار دهيم. با كمك اصول «تحليل رفتار متقابل» ميتوان معني عميق تري به زندگي داد و رابطۀ بهتري با خود پيدا كرد. «حالت های من» وجوه رواني هنگامي كه خودمان را دوست بداريم، ميتوانيم با ديگران نيز رفتار دوستانه تري پيدا كنيم؛ از وجود خود و ديگران لذت ببريم؛

با نگرش تازه اي زندگي را ببينيم و كرانه هاي زيباتري را از انسان و روابط انساني كشف كنيم. صميميت زماني حاصل ميشود كه بدون بازي راه انداختن وارد رابطه شويم و با شناخت، كنترل و خود سازي به صميميت، آزادي و لذت دست يابيم. ميتوانيم سر رشته زندگی را به كمك اصول «تحليل رفتار متقابل» در دستان خود بگيريم و با كنترل تصحیح رفتارها به ريشه ها ي ایجاد کننده آنها بپردازیم و با پاسخدهي درست به اطراف با سلامت روان و روابط بهتري زندگي كنيم.عقايد صحيح و منطقي نياز به شناخته شدن و تحكيم دارند تا تبديل به نظام ارزشي ما شوند و در رفتارها، هدف ها و پاسخ هاي ما به زندگي تأثير بگذارند. اصول «تحلیل رفتار متقابل» فرد را با ساختار رواني خود آشنا مي كند و با تحكيم اصولي كه توسط خود فرد انتخاب مي شود.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  115 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0