<span itemprop="name">ادبیات ومبانی نظری مهندسی مجدد</span>
تاریخ انتشار:
9 آوریل 2021
دسته بندی:

تاریخچه مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار(BPR:  پس از ارائه اصل تقسیم کار توسط آدام اسمیت و انقلاب صنعتی در کشورهای توسعه یافته، نظریه جدیدی توسط همر و چمپی انتشار یافت که محققان زیادی به مطالعه آن پرداخته و نام های گوناگونی برآن نهادند. از جمله می توان به: باز طراحی درون فرآیندی، ابتکار فرآیند ، بازطراحی فرایندهای کسب و کار، مهندسی دوباره سازمانی، باز طراحی نقطه انفصال فرآیندهای کسب و کار و بازساختاردهی کسب و کار اشاره کرد(حنفی زاده،موسی خانی و بخشی،2009).

در ایالات متحده آمریکا، در دهه 1980 روش هایی مانند R Eآزمایش شدند، ولی به دلیل ضعف ابزارها و فناوری اطلاعاتی آن هنگام به شکست انجامیدند. در سال 1990 دو مقاله همزمان، یکی از سوی توماس داونپورت و جیمز شورت در مجله  SMR مقاله دیگر توسط مایکل همر در مجله HBRمنتشر شدند، که هر دو روی موضوع بازنگری در فرآیندهای سازمان ها و تأثیر فناوری اطلاعات بر توسعه سازمان ها تأکید داشتند. آن ها معتقد بودند نه نتها فناوری اطلاعات فرآیندهای اصلی در سازمان ها را پشتیبانی می کند بلکه باید برای به کارگیری فناوری اطلاعات از فرآیندهای جدید استفاده شود.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  122صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0