<span itemprop="name">پروتکل زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر</span>

پروتکل زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر:  زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر نوعی رفتار درمانی مبتنی بر بافت است که به زوج ها کمک می کند تا رضایتمندی و سازگاریشان افزایش یابد. این رویکرد شامل سه استراتژی مداخله ای است که برای افزایش پذیرش بین زوج ها طراحی شده است، اتحاد همدلانه، بی طرفی متحدانه و تحمل( جکوبسن و کریستنسن، 1996)، در زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر اعتقاد بر این است که طی زمان، حتی شادترین و سالم ترین زوج ها نیز با موارد اختلاف و تفاوت مواجه خواهند شد که این موارد هم بهنجار و هم اجتناب ناپذیند. در اوایل رابطه، پذیرش و تحمل تفاوت ها برای بسیاری از زوج ها راحت است اما با گذشت زمان در برخی از زوج ها تمایل به پذیرش، تحمل و سازش در مورد تفاوتهایشان افول میابد،  تاکید برپذیرش در این نوع درمان وجود دارد.از طرفی  قرائن  فزاینده حاکی  از آن است که کمک به بیمار مبتلا به افسردگی در چارچوب خانواده درمانی استرس را کم نموده و مقابله با استرس میتواند احتمال عود را کم کند(هاشمی، 1394).

مشخصات

پروتکل زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر: زوج درمانی رفتاری یکپارچه نگر، جلسات درمانی است که بر اساس راهنمای این درمان (کتاب “پذیرش و تغییر در زوج درمانی اثر جیکوبسن و کریستنسن1996) در غالب 16جلسه اجرا می ­شود.

تعداد صفحات:  12صفحه فایل WORD

معرفی ابزار: دارد
شیوه اجرا: دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

تعداد جلسات به تفکیک: به تفصیل وجود دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0