ثبت نام ۸ هزار دانشجو برای دریافت ارز دانشجویی

ثبت نام ۸ هزار دانشجو برای دریافت ارز دانشجویی

با اشاره به روند پرداخت ارز دریافتی دانشجویان مقیم خارج از کشور اظهار کرد: دانشجویانی که خارج از کشور درس می‌خوانند ارز خود را بر اساس بخشنامه بانک مرکزی که هر روز از سوی این بانک مشخص و اعلام می‌شود دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره چگونگی پرداخت ارز دانشجویی گفت: روال پرداختی ارز از سوی سازمان امور دانشجویان تغییر نکرده است البته پرداخت کننده ارز نیستیم و فقط دانشجویان را از لحاظ تحصیل در دانشگاه معتبر و اقامت قانونی تایید می‌کنیم.

ارسال اسامی دانشجویان متقاضی ارز دانشجویی به بانک مرکزی

وی با بیان اینکه همانند ۶ ماه اول سال کار پرداخت ارز دانشجویی دنبال می‌شود، اظهار کرد: پس از آنکه دانشجویان در سامانه مورد نظر ثبت‌نام کردند و مدارک آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت اسامی به بانک مرکزی برای ارائه ارز اعلام می‌شود.

صدیقی درباره تعداد افرادی که برای ارز دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند؛ بیان کرد: حدود ۸ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کردند و تمام این افراد می‌توانند ارز دریافت کنند البته ممکن است چند صد نفر از این دانشجویان مشکل ویزا یا دانشگاه معتبر را داشته باشند و فقط به این دسته از افراد ارز دانشجویی تعلق نمی‌گیرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به میزان ارز دانشجویی گفت: هر ۶ ماه ۶ هزار دلار ارز دانشجویی تعیین می‌شود و این سقف پول به دانشجویان تعلق می‌گیرد.

 

 

منبع:سایت خبر نگاران جوان

13 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0