تعلیق و لغو مجوز 107 مؤسسه اعزام دانشجو به خارج کشور

تعلیق و لغو مجوز 107 مؤسسه اعزام دانشجو به خارج کشور

کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم در جدیدترین بروزرسانی مؤسسات اعزام دانشجو به خارج کشور از مجموع 236 مؤسسه، مجوز 107 مؤسسه را لغو و تعلیق کرد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگروه نظارت بر عملکرد موسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در بروز رسانی مهر ماه 97، لیست موسسات و شرکت‌های لغو مجوز شده و عدم تمدید اعزام دانشجو و همچنین لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج را اعلام کرد.

تعداد مؤسسات لغو مجوز شده و مؤسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج کشور

در این به روز رسانی، فهرست 107 موسسه و شرکت لغو مجوز شده اعزام دانشجو و 129 موسسه مجاز اعزام دانشجو به خارج منتشر شد.

براساس این فهرست، از مجموع 107 موسسه و شرکت لغو مجوز شده اعزام دانشجو، مجوز تعدادی از موسسات تا اطلاع ثانوی تعلیق شده و مجوز تعدادی  از موسسات لغو شده است.

همچنین از فهرست 129 موسسه مجاز اعزام دانشجو، زمان مجوز برخی از موسسات به اتمام رسیده بود که تمدید مجوز آنها در دست بررسی است. موسسات لغو مجوز شده اعزام دانشجو با توجه به ضوابط و مقررات، اجازه هیچگونه فعالیت درخصوص اعزام دانشجو از قبیل مشاوره، عقد قرارداد و… نخواهند داشت.

بنابراین تمام متقاضیان نسبت به اقدامات این موسسات باید دقت نظر کامل داشته باشند. پس از تاریخ لغو مجوز درصورت عقد قرارداد جهت پیگیری شکایت احتمالی خویش، ضروری است از طریق مراجع قضایی اقدام کنند.

منبع:phdتست

6 ابان 1397

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0