تاسیس مدرسه تجارت مشترک با آلمان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تاسیس مدرسه تجارت مشترک با آلمان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مدیرکل همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از انعقاد تفاهم نامه با آلمان برای تاسیس مدرسه تجارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پیرو جلسات و مذاکرات متعدد صورت گرفته با طرفین آلمانی از نیمسال دوم تحصیلی سال گذشته، صبح امروز تفاهم نامه همکاری علمی و بین‌المللی بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه FHM آلمان در سازمان مرکزی دانشگاه فنی وحرفه‌ای در تهران به امضاء رسید.

فرج اله طالبی اتویی مدیرکل همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این مراسم اظهار کرد: در این جلسه درباره تأسیس مدرسه تجارت مشترک با استفاده از اساتید هر دو دانشگاه و اعطای گواهینامه بین المللی به عنوان اولین همکاری علمی مشترک بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک ویژه دانشجویان با دانشگاه آلمان

او تبادل اساتید و دانشجویان، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک ویژه دانشجویان، برگزاری دوره‌های توانمندسازی اساتید، برگزاری رویداد‌های علمی بین المللی مشترک و برگزاری مدرسه کسب و کار مشترک را از زمینه‌های مهم همکاری علمی و بین المللی این تفاهم نامه برشمرد.

طالبی بیان کرد: دانشگاه FHM آلمان دارای هشت شعبه در کشور آلمان است و تمرکز این مراکز بر آموزش‌های مهارتی، ایجاد کسب و کار و کارآفرینی است.

او تصریح کرد: طبق آمار رسمی وزارت علوم آلمان فدرال بیش از ۹۵ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه FHM سریعا پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار می‌شوند که از این تعداد حدود ۹۰ درصد در دوره کارآموزی جذب و استخدام می‌شود.

منبع: سایت خبرنگاران جوان

5 شهریور 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0