اولین کاروان ازدواج دانشجویی اواخر آذر به مشهد اعزام می‌شود

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: قرار بود اعزام‌ها در ۱۵ آذر ماه جاری برقرار شود، اما به علت به حد نرسیدن این موضوع به اواخر ماه جاری موکول شد.

حجت‌الاسلام محمد خادمی رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امسال برای بیست و دومین جشنواره ازدواج دانشجویی از تاریخ یک فرودین 96 ثبت‌نام‌ها آغاز و تا آذر ماه سال جاری ادامه دارد،‌ کسانی که در این بازه زمانی عقد کرده‌اند، می‌توانند دربیست و دومین مراسم ازدواج دانشجویی شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام یک نفر از دانشجویان برای هر دوی آنها کفایت می‌کند، افزود: این مراسم در مشهد و از طرف نهاد رهبری برگزاری خواهد شد، به دانشجویان در آنجا 3 روز و 2 شب اسکان داده می‌شود،‌همچنین برنامه‌های آموزشی، گفتمان خانواده، تکریم خانواده، شناخت بنیان‌های روانی زن و مرد از جمله کلاس‌هایی هستند که برای آموزش به زوجین دنشجو ارائه داده می‌شود.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور اضافه کرد: قرار بود اعزام‌ها در 15 آذر ماه جاری برقرار شود اما به دلیل نرسیدن به حدنصاب این اعزام به اواخر ماه جاری انجام می‌شود.

خادمی بیان کرد: امسال برای اولین بار آموزش‌های به صورت مجازی در زمینه تفاوت‌های بنیادی میان زنان و مردان را برگزار می‌کنیم و در انتها در پایان دوره یک گواهی صادر می‌شود، به محض صادر شدن گواهی، سامانه برای افرادی که می‌خواهند با کاروان به مشهد اعزام شوند باز می‌شود و در آنجا زمانی را که با شرایط‌شان همخوانی دارد را انتخاب می‌کنند.

وی بیان کرد: وقتی دانشجویان دوره مجازی براساس گفتمان خانواده و تحکیم خانواده را دیدند البته این شرایط برای افرادی است که می‌خواهند خودشان به صورت انفرادی به مشهد بروند، اما برخی از دانشگاهیان مثل امیرکبیر، دانشگاه تهران، خواجه نصیر، علم و صنعت و… به صورت گروهی اعزام خواهند شد و تاریخ موردنظرشان را رزرو می‌کنند.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور نمره حد نصاب این آزمون را 14 عنوان کرد و ادامه داد: این آزمون مختص به یک نفر از زوجین است و نیاز به آزمون دادن 2 نفر از افراد نیست و برآورد ما این است که تمامی افراد در این آزمون قبول می شوند.

گفتنی است؛ فرصت ثبت نام تا 30 دیماه است  و تا روز گذشته در استان تهران تا این لحظه حدود ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند.

منبع:سایت خبر نگاران حوان

11 اذر 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0