<span itemprop="name">پرسشنامه مهارت های کارآفرینی اندوبیسی و افتخار</span>

مهارت های کارآفرینی: به آن دسته از فعالیت­ها یا دانش عملیاتی اشاره دارد که برای استقرار و اداره یک کسب و کار اقتصادی موفق لازم و ضروری است (اندوبیسی و افتخار (2012). کارآفرینی موضوعی است که از اواخر قرن بیستم مورد توجه محافل آموزشی کشورهای جهان قرار گرفته است. اکنون در عرصه جهانی افراد خلاق و مبتکر به‎عنوان کارآفرینان منشأ تحولات بزرگی در زمینه های گوناگونِ صنعتی، تربیتی، خدماتی و … شده‎اند (بدری و همکاران، 1385). مهارت­های كار آفرينانه بطور گسترد­اي براي هر نوع و اندازه اي از سازمان حياتي مي باشد (كريسمن، چو و شارما، 2003). جان تامپسون  معتقد است که مهارت­های  کارآفرینانه نیازی فراگیر و ضروری برای تمامی سازمانها (دولتی خصوصی داوطلبانه و غیره…) با هر اندازه ( بزرگ متوسط و کوچک) است، اكنون در عرصه جهاني، افراد خلاق، نوآور و مبتكر به عنوان كارآفرينان، منشاء تحولات بزرگي در زمينه‌هاي صنعتي، توليدي و خدماتي شده‌اند و از آنان نيز به عنوان قهرمانان ملي ياد مي‌شود( مرادی، 1393).

مشخصات

پرسشنامه مهارت های کارآفرینی: پرسشنامه مهارت های کارآفرینی بر اساس توسط اندوبیسی و افتخار(2012) طراحی شده است. پرسشنامه ای 35 سؤالی  دارد که سه بعد مهارت های مدیریتی، مهارت های فنی و مهارت های شخصی کارآفرینی را مورد سنجش قرار می دهد. سؤالات بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت از کاملا مخالفم تا کاملاً موافقم اندازه گیری می شوند. پرسشنامه در پژوهش مرادی(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 35گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0