<span itemprop="name">پرسشنامه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری</span>

مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری: مخزنی از اطلاعات مشتریان است و این پایگاه داده سازمان را قادر می سازد که ارائه خدمات به مشتریان با سرعتی مؤثر در تمام نقاط سازمان صورت گیرد و اتلاف وقت و کاغذبازی به حداقل ممکن کاهش یابد . داشتن اطلاعات دقیق مشتریان توسط e-CRM این اجازه را می دهد تا شرکت به پیش بینی نوعی از محصولات که مشتریان نیاز دارند و ممکن است در اینده تقاضا کند دسترسی پیدا کند (شاکرمی، 1394). ابزارهای جدید e-CRM تمایل دارند که تحلیل های بهتری داشته باشند .

بنابراین شما می توانید فواید اطلاعات مشتری که آن ذخیره شده است را به دست آورید. سد اصلی در برابر به دست آوردن بینش تجاری بهتر، در حقیقت خود ابزار نیست. اما در حقیقت از اطلاعات موجود به خوبی استفاده و بهره برداری نمی شود. به عنوان مثال بسیاری از سازمان های پشتیبانی هستند که یک رویه برای شناسایی و نظارت موضوعات اصلی که مشتریان در مورد آن ها تماس می گیرند، ندارند. مدیران از پیاده سازی و اجرای استراتژی خود چه انتظاری باید داشته باشند؟ و چه فوایدی را از انجام e-CRM می توانند انتظار داشته باشند، تمام موارد ذکر شده با وجود وسعت و زمان بستگی به حوزه اجرای E-CRM دارد و از این جهات انجام چنین تحقیقاتی حائز اهمیت هستند(شاکرمی، 1394).

مشخصات

پرسشنامه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری: پرسشنامه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری توسط شاکرمی (1394) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 40 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج بعد رضایت از فرایند فروش در مدیریت الکترونیکی، رضایت از خدمات پس از فروش، رضایت از محصول در مدیریت الکترونیکی، میزان رضایت مندی مشتریان در مدیریت الکترونیکی، بهبود ارتباط الکترونیکی با مشتری را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند  تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 40گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0