<span itemprop="name">پرسشنامه سیسم های اطلاعاتی جمشیدی</span>

سیستم­ های اطلاعاتی:  به مجموعه ­ای از اجزای مرتبط با هم گفته می­شود که اطلاعات را به منظور حمایت از تصمیم­ گیری و کنترل در یک سازمان جمع ­آوری، پردازش، ذخیره و توزیع می­کنند (جانکوفسکی، 2009). سازمان­ها براي بقاء و پيشرفت خود، متفاوت­ تر از قبل عمل نمايند. به­ ويژه سازمان­ها بايد به دنبال منابع جديد مزيت رقابتي باشند و اشكال جديد رقابت را به كار گيرند كه خود نيازمند درك روشن از ماهيت و پويايي­هاي رقابت است (ذبیحی­ لهرمی، 1389). ظهور سیسم های اطلاعاتی و ارتباطي، ماهيت كار و زندگي را به كلي متحول ساخته است.

در عصر جديد همه فعاليت­ها، ماهيت الكترونيكي به خود گرفته ­اند. به­ عبارت ديگر به صورت الكترونيكي زندگي و كار مي­ كنيم. هر چند مدت­ها پيش (حتي قبل از گسترش سیستم­ های اطلاعاتی)، سازمان­ها براي بقاء و تداوم حيات در ميدان رقابت ناگزير از خلق مزيت­هاي رقابتي بودند ولي اين فرايند از پيچيدگي زمان حاضر بر­خوردار نبود. قبلا سازمان قادر بود با در نظر داشتن موقيت رقابتي خود، ارزشي براي مشتري خلق نمايد كه در نوع خود بديع، كمياب و غير­قابل تقليد از سوي رقبا بوده، و به راحتي توسط سازمان قابل مديريت باشد و از اين طريق به مزيت رقابتي پايداري در بازار دست مي­يافت كه مدت­ها موجبات كاميابي آن را فراهم مي­  ساخت(جمشیدی، 1393).

مشخصات

پرسشنامه سیستم های اطلاعاتی: پرسشنامه سیستم های طلاعاتی توسط جمشیدی  (1393) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 31 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه شش بعد سیستم های فرایندهای کار، سیستم های خودکارکردن فعالیت های اداری، سیستم های دانش بر، سیستم های اطلاعات مدیریت، سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری و سیستم های مدیران ارشد را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه در طول فرایند تحقیق توسط پژوهشگر اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 33گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0