<span itemprop="name">پرسشنامه تصویر برند سبز از چن</span>

پرسشنامه تصویر برند سبز: چن (2010) تصویر برند سبز را این­گونه تعریف می­کند: “دسته­ای از تصورات برند در ذهن مصرف­ کننده که با مشارکت­­ ها و نگرانی­­ های زیست­ محیطی ارتباط دارد” (هادیزاده مقدم، جمالی کاپک و موسوی، 1391). همچنین چن، تصویر برند سبز را به عنوان یک طیف وسیعی از برداشت، مفاهیم و دغدغه نسبت به یک برند در حافظه مشتریان اشاره می ­کند که با پایداری و نگرانی­های سازگار با محیط زیست در ارتباط است (گلی، 1393). یک تصویر برند سبز هنگامی می­ تواند در ذهن مصرف ­کنندگان تعیین شود که قادر به برافروختن احساسات، ادراک، نگرش و رفتار سبز یا سازگار با محیط زیست مثبت در مصرف ­کنندگان شود (هسیه و همکاران، 2004). نقش ضروری تصویر برند در ساختمان ارزش ویژه برند به­ طور گسترده­ ای در ادبیات گذشته مورد بحث قرار گرفته شده است(ان جی و همکاران، 2013).

بررسی­­ های قبلی بیان می­ کنند که ارتقای تصویر برند برای افزایش ارزش ویژه برند سودمند است. مثلاً چن (2010) در یک تحقیقی جدیداً اینطور دریافت که تصویر برند سبز دارای یک تأثیر مثبت بر ارزش ویژه برند سبز است. بطور مشابه یافته­ های فونگ اِنگ و همکاران (2013) نشان می­دهد که رابطه­ ی مثبتی بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز وجود دارد. همچنین نتایج بررسی واسطه ­ای آنان بیان می­کند که تصویر برند سبز نقش واسطه­ ایِ کاملی در بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز ایفاء می­کند(گلی، 1393).

مشخصات

پرسشنامه تصویر برند سبز: پرسشنامه تصویر برند سبز توسط چن (2010) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 4 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط گلی(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 4گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0