<span itemprop="name">پرسشنامه انتشار اوراق مشارکت از استدلالی</span>

 انتشار اوراق مشارکت: اوراق مشاركت، اوراق بهادار با نام يا بي نامي است كه به موجب اين قانون قيمت اسمي مشخص براي مدت معين منتشر مي شود و به سرمايه گذاراني كه قصد مشاركت در اجراي طرح هاي موضوع ماده (1) را دارند واگذار مي گردد. دارندگان اين اوراق به نسبت قسمت اسمي و مدت زمان مشاركت، در سود حاصل از اجراي طرح مربوط شريك خواهند بود. خريد و فروش اين اوراق مستقيماً و يا از طريق بورس اوراق بهادار مجاز مي باشد.(آرمان و پوریان،1384).

اوراق مشاركت، اوراق بهادار با نام يا بي نامي است كه به موجب قانون با مجوز بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به قيمت اسمي مشخص براي مدت معين و براي تامين بخشي از منابع مالي مورد نياز طرح هاي عمراني – انتفاعي دولت مندرج در قوانين بودجه سالانه كشور يا براي تامين منابع مالي لازم براي تهيه مواد اوليه مورد نياز واحدهاي توليدي توسط دولت، شركتهاي دولتي، شهرداري ها و موسسات و نهادهاي عمومي غير دولتي و موسسات عام المنفعه و شركتهاي وابسته به دستگاههاي مذكور، سرمايه گذاراني كه قصد مشاركت در اجراي طرح هاي ياد شده را دارند از طريق عرضه عمومي واگذار مي گردد(آرمان،1384). اوراق مشاركت در هر كشور با دو هدف عمده يعني كاهش نقدينگي موجود در جامعه و جهت دهي به منابع به سمت توليد و صنايع مولد منتشر مي شود. اوراق مشاركت با هدف تعديل نقدينگي كشور و كنترل تقاضاهاي كاذب موجب كاهش نرخ تورم شده و منابع را به طور صحيح به سمت صنايع مادر سوق مي دهد(بابایی،1384).

مشخصات

پرسشنامه انتشار اوراق مشارکت: پرسشنامه انتشار اوراق مشارکت توسط استدلالی(1394) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 22 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه چهار بعد نرخ سود، حجم انتشار اوراق مشارکت، زمینه انتشار و دوره پرداخت سود را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند پژوهش اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  14صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 22گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0