<span itemprop="name">پرسشنامه مدیریت فناوری اطلاعات چراغی</span>

مدیریت فناوری اطلاعات: مدیریت فناوری اطلاعات به عنوان مجموعه­ ای از قابلیت­ ها تعریف می­ گردد که به وسیله کامپیوترها، نرم­ افزارهای کاربردی، تجهیزات مخابراتی و ارتباطات از راه دور برای سازمان فراهم می­ گردد و داده، اطلاعات و دانش مورد نیاز را در اختیار افراد و فرایندها قرار می­ دهند(عطاران ،2003). سازمان­ها به دلیل رشد پدیده­ ی جهانی شدن، افزایش رقابت و بالا رفتن آگاهی­ های مراجعه کننده ­های خود، کسب و کار خود را با فناوری اطلاعات انجام می­دهند(چاکرابورتی و آجوی،2004). سازمان­ها، از فناوری برای کاهش هزینه، بهبود خدمات­دهی و ایجاد تمایز در کالا­ها و خدمات و توانایی ایجاد نوآوری، استفاده می­ کنند، فناوری اطلاعات و سیستم­ های اطلاعاتی باعث می­ شود که اطلاعات به روز و به موقع و به هنگام منابع انسانی را برای سازمان فراهم کنند، در نتیجه مدیریت فناوری اطلاعات می تواند به عنوان یک اهرم راهگشای اقدامات مدیریت باشد و کارایی و اثربخشی سازمانی را به ارمغان بیاورد(کی یوب،2004).

مشخصات

مدیریت فناوری اطلاعات: پرسشنامه مدیریت فناوری اطلاعات توسط چراغی(1393) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه مدیریت فناوری اطلاعات شامل 13 سوال بسته پاسخ می باشد که بر اساس طیف پنج لیکرت(شامل: کاملاً موافقم تا کاملا مخالفم) مدیریت فناوری اطلاعات را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه سه بعد سخت افزار، نرم افزار و اینترنت را در بر می گیرد، پرسشنامه در طول فرایند تحقیق چراغی(1393) اعتباریابی شده است و روایی و پایایی پرسشنامه مورد تایید قرار گرفته است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 13گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0