<span itemprop="name">پرسشنامه سرمایه اجتماعی (فردی و تیمی) یان و همکاران</span>

سرمایه اجتماعی: سرمایه اجتماعی به عنوان منبعی که ممکن است افراد، گروهها و جوامع برای نیل به نتایج مطلوب آن را بکار گیرند، قلمداد می شود، و سرمایه اجتماعی مفهومی است که در بسیاری موارد توسط تحلیل گران اجتماعی برای توصیف طیف وسیعی از فرآیندهای اجتماعی بکار برده می شود(رجا، 1393). سرمایه اجتماعی به عنوان شرکت در فعالیت های اجتماعی و شهروندی اطلاق می شود که اعتماد بین افراد جامعه را نیز شامل می شود(دراکر و کاپلان،2003). سرمایه اجتماعی در سطح تیمی به ارتباطات گروهی اشاره دارد که در این تحقیق بر اساس یافته های یان یوا وهمکاران از سه بعد شدت کار تیمی، شناخت عموم کارکنان و هنجارهای مشارکتی تشکیل شده است. سرمایه اجتماعی در سطح فردی به ارتباطات فردی بین افراد  تاکید دارد که بر اساس یافته های یان و همکارانش از سه بعد مرکزیت، تسهیم شناخت و تعهد موثر تشکیل شده است(یان و همکاران،2013).

مشخصات

پرسشنامه استاندارد سرمایه اجتماعی (فردی و تیمی): پرسشنامه سرمایه اجتماعی توسط یان و همکاران (2013) طراحی و اعبتاریابی شده است، پرسشنامه شامل 17 سوال بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه که ابعاد تیمی(کار تیمی، شناخت عموم کارکنان،تسهیم شناخت) و فردی(هنجارهای مشارکتی، تعهد موثر، مرکزیت) را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه در پژوهش رجا(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 17گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0