<span itemprop="name">پرسشنامه جهت گیری کارآفرینی بروان</span>

جهت گیری کارآفرینی : جهت گیری کارآفرینی فرآیندی است که در آن افراد گرایش به این دارند که یا در خود ویا در داخل سازمان به دنبال فرصت بدون توجه به منابع دارای کنترل آن هستند.این تعریف کارآفرینی بر رفتار فرصت طلبانه تآکید دارد و از نظر کارآفرینی به عنوان یک رویکرد مدیریت مطرح می شود(قهاری، 1392). جهت گیری كارآفرینی به عنوان پیش نیازی برای كالاهای جدید یا كیفیت جدید كالاها، روشهای جدید تولید، ورود به یك بازار جدید و بهره برداری منابع جدید تعریف می شود.این تعریف، كارآفرینی را به عنوان ” خلق فعالیتهای جدید اقتصادی” در نظر میگیرد. در این رویكرد ، هر فعالیتی كه باعث ایجاد تغییراتی در بازار می شود كارآفرینی می باشد.جهت گیری کارآفرینی مجموعه ای از نطریه ها،فنون و روشهای هدایت اثربخش فعالیتهای کارآفرینی می باشد. عمدتاً در مدیریت کارآفرینی فرض بر این است که شرکت های کارآفرین از جهت گیری کارآفرینی به منظور فرصتها و منابع استفاده بهینه نمایند( براون و همکاران؛ 2010).

مشخصات

پرسشنامه جهت گیری کارآفرینی : پرسشنامه جهت گیری کارآفرینی توسط براون (2010) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه جهت گیری کارآفرینی شامل 15 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه جهت گیری کارآفرینی سه بعد پیشتازی، ریسک پذیری و نوآوری را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه جهت گیری کارآفرینی توسط قهاری(1392) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  12صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 15گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0