<span itemprop="name">پرسشنامه ارتباط کاری آنلاین و آفلاین رجائی</span>

شبکه ارتباط کاری آنلاین و آفلاین: هرگاه یک فرایند ارتباطی به حداقل یک فرایند ارتباطی دیگر متصل شود،‌ یک شبکه ارتباطی ایجاد می‌شود. شبکه‌های ارتباطی، به صورت‌های فنی و سخت (دیجیتال و آنالوگ چون تلفن و اینترنت) و نیز به صورت ارتباطات میان‌فردی و گروهی از طریق شفاهی و مکتوب بروز می‌کنند که نوع اول آن از زیرساخت‌های مهم جامعه اطلاعاتی است.

شبكه روابط آفلاین: جایی است که افراد به صورت رو در رو در تعامل هستند. شبكه ارتباطات آفلاین، به هر نوع شبکه ارتباطی می‌گویند که بر اساس ارتباطات شفاهی میان‌فردی یا گروهی صورت گیرد. چه شبکه به‌صورت” فردی” باشد چون جامعه به‌طور کامل می‌تواند برحسب شبکه‌های ارتباط درک گردد و چه به صورت” سازمانی” زیرا سازمان‌ها چیزی به جز مجموعه‌ای از چند شبکه نیستند.

 شبکه‌ روابط آنلاین: جایی است که افراد با استفاده از فناوری‌های ارتباطی متنوع از قبیل ایمیل، پیغام رسانی فوری، پیامک تلفن همراه و کنفرانس‌های ویدئویی و شنیداری که در محل کار در دسترس آنهاست با یکدیگر در تعامل هستند. تعامل در فضاي مجازی از طريق سازوكارهاي نويني مانند شبكه‌هاي اجتماعي، وبلاگ‌ها، ایمیل، سایت‌های اینترنتی، کنفرانس‌های ويديويي، اتاق‌های گفت‌وگو، سيستم‌هاي ثبت پيام فوري، فهرست‌هاي پستي، امکان‌پذير مي‌شود. هركدام از اين سازوكارهاي ارتباطي، با توجه به ويژگي خود، سطح خاصي از تعامل را فراهم مي‌کنند. انتخاب سازوكار ارتباط، با توجه به هدفگذاري تعامل، نيازها و الزامات محيط نرم‌افزاري انجام می‌شود و پيامدها و نتايج تعامل از طريق آنها ممكن است متفاوت باشد.

مشخصات

پرسشنامه شبکه ارتباط کاری آنلاین و آفلاین: پرسشنامه شبکه ارتباط کاری آنلاین و آفلاین توسط رجائی هرندی(1393) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 13 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد مهارت متکی به خود در امور کامپیوتری و خصوصیات شخصیتی موثر بر کار، ارتباطات آنلاین و آفلاین کارکنان با همکاران خود را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند پژوهش اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 13گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0