<span itemprop="name">پرسشنامه ارتباطات بین فردی گونزی و پلونی</span>

ارتباطات بین فردی: تبادل افکار، نظرات و احساسات است و هر جا صحبت از تبادل است حضور حداقل دو نفر یکی گیرنده و دیگری فرستنده ضروری است.به بیانی دیگر ارتباطات بین فردی بخش مهمی از توانایی و عامل اصلی در اثربخشی عملکرد به شمار می رود و بر کیفیت سطح خدمات و سلامت جامعه تاثیر گذار است و یا می توان گفت که ارتباطی است مستقیم بین دو نفر یا تعداد بیشتری از افراد که در مجاورت فیزیکی قرار دارند. به عبارتی دیگر ارتباطات بین فردی ارتباط بین دو نفر یا بیشتر است که در آن هر طرف به عنوان فرد یا افراد شرکت می کنند و همچون اشکال دیگر رفتار انسان ها می تواند در دو حد غایی بسیار اثربخش و بسیار غیر اثربخش مطرح شود به احتمال فراوان هیچ رفتار متقابل انسانی نمی تواند کاملا موفقیت آمیز و یا کاملا با شکست همراه باشد به عبارت دیگر مفهوم نسبیت در رفتار های انسانی و ارتباطات میان اشخاص کاملا حکمفرماست.

اثربخشی ارتباطات بین فردی دارای دو بعد عمل گرایانه و خشنودی شخص است. در بعد عمل گرایانه اثربخشی ارتباطات متوجه دستاورد و موفقیت رسیدن به اهداف و خواسته های ارتباط گیرنده با فرستنده پیام است. در بعد خشنودی شخص اثربخشی کنش ارتباطی به لذتی که از آن برای دست اندرکاران ارتباط حاصل می شود مرتبط می شود(قاسمی بنان، 1389).

مشخصات

پرسشنامه ارتباطات بین فردی : پرسشنامه ارتباطات بین فردی توسط گونزی و پلونی (2004) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 17 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد نزدیکی روابط مشتری با کارکنان، نزدیکی روابط مشتری با مشتری و وفاداری شخصی به کارکنان را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط قاسمی بنان(1389) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 17گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0