<span itemprop="name">مفهوم ومبانی نظری رفتار خرید مصرف کنندگان</span>
تاریخ انتشار:
22 مارس 2021
دسته بندی:

رفتار  خرید مصرف ­کنندگان: امروزه به­منظور موفقيت در بازارها فهميدن ارزش­هاي مصرفي مشتريان و تاثير آنها بر رفتار مصرف­كنندگان از موضوعات حیاتی می­باشد. افراد فرضيه­هاي ذهني و سبك زندگي خود را بر پايه عوامل تأثيرگذار دروني (به­طور عمده عاطفی و احساسی) و برونی (به­طور عمده محیطی) شکل می­دهند. هرگاه افراد با موقعیت­های مرتبط مواجه می­شوند، فرایند تصمیم­گیری خرید ناخودآگاه در ذهن آنها فعال می­شود. این فرایندها و دستاوردهای حاصل از آن از طریق تاثیرگذاری بر عوامل درونی و بیرونی به نوبه خود بر نوع نگرش افراد نسبت به خود و سبک زندگی آنها تاثیر می­گذارد.

از بین همه خریداران از خریدی که انجام داده­اند، درصد خاصی راضی هستند. به اعتقاد بازاریابان بسیاری از مشتریان راضی در عین رضایت باز هم ممکن است به هر دلیلی به نام­های تجاری رقیب روی آورند؛ بنابراین هر چقدر تعداد مشتریان راضی بیشتر باشد شرکت می­تواند از تکرار خرید خود اطمینان بیشتری یابد (چادهوری و هالبروک، 2004). يكي از ويژگي­هاي انسان­ها در طول حيات بشري رفتار مصرفي آنهاست. هر فرد براي آ نكه به حيات فردي و اجتماعي خود ادامه دهد، لازم است كه در حوزه­هاي گوناگون زندگي مقداري از توليدات بشري را مصر ف كند. مصرف ابعاد گوناگوني را در بر مي­گيرد و تمامي مظاهر مادي ومعنوي توليدات بشري را در بر­مي گيرد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:17صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0