<span itemprop="name">مفهوم ومبانی نظری آموزش ترکیبی</span>
تاریخ انتشار:
25 مارس 2021
دسته بندی:

آموزش: آموزش مترادف با واژه انگلیسی instruction می باشد . فعالیتی است که طی آن استعداد های بالقوه فرد پرورش می یابد . بدین ترتیب در هر فرصتی که فراگیر موضوعی را یاد بگیرد ممکن است نوعی آموزش صورت پذیرد. (محمد نژاد، همت . صالحی صدیقه، 1393)آموزش به‌معنی آموختن، یاددادن و تعلیم در برابر تربیت می‌‌باشد.آموزش ، وسيلة انتقال مواريث كهن فرهنگي ، اخلاقي ، ديني و عرفاني هر جامعه است . فرهنگ اقوام مختلف بر آموزش صحيح استوار است . هدف از آموزش و پرورش ، توسعه افكار انسانها و ایجاد ژرف‌نگري و خلاقيت ، خودآگاهي ، آزادانديشي و تعالي در جامعه است . فرهنگي كه همراه با تفكر انسان انسان گرايانه به وسيلة آموزش انتقال بيايد ، به اسقرار روابط مطلوب و حسن تفهم و همبستگي فكري و پرورش انديشه‌ها و تعالي شخصيت انسان مي‌انجامد .

آموزش ، موجب پرورش شعور اجتماعي در مسئوليت پذيري و آگاهي مي‌گردد . آموزش ، انسانها را آرمان خواه ، هدف گرا ، مختار و سازنده مي‌سازد . ابر مردان و دانش‌پروران تاريخ كه موجب پرورش و رشد افكار عمومي جامعه شده‌اند ، ساخته و پرداختة فرهنگهايي هستند كه دانش‌را با ابزار آموزش  و به عنوان ميراث يك قوم از نسلي به نسل ديگري انتقال داده‌اند ، اكسير آموزش باعث پيوند انديشه‌هاي خلاق و قلبهاي حساس شده و انسانها را به صورت خلقي يك دل و همسو براي سازندگي مرز و بومهايشان به پويايي در مي‌آورد. آموزش ، چهرة معرفت و جوهر حقيقت جلا مي‌بخشد . جهان‌شناسي ، جهان‌نگري توحيدي ، خداشناسي بر پاية آموزش استوار است .

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:26 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0