<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه عملکرد نوآورانه فرناندز میسا و آلگری</span>

ادبیات و پرسشنامه عملکرد نوآورانه فرناندز میسا و آلگری: معمولا در سازمان، نوآوري به صورت اقدامات متوالي يا از مجراي مراحل پياپي صورت مي گيرد. براي اينكه فرايند نوآوري به صورت موفقيت آميز به اجرا در آيد، مديران بايد نسبت به اين اطمينان حاصل كنند كه مراحل موردنظر به ترتيب در سازمان رخ مي دهد، اگر در آن فرايند يكي از مراحل اجرا نشود با يكي از اركان وجود نداشته  يا يكي از اركان وجود نداشته باشد، فرايند نوآوري با شكست روبه رو  خواهد شد.

1)نيازها: نياز براي تغيير و نوآوري،زماني به وجود مي آيد كه مديران نسبت به عملكرد جاري سازمان، ناراضي باشند وجود چنين مساله اي باعث مي شود كه مديران در پي روشهاي جديد برآيند و در اين ميان از وجود روشهاي تازه آگاه گردند.2)نظر يا ايده: نظر يا ايده راه جديدي براي انجام كارهاست. اين نظر يا ايده مي تواند به صورت  الگو طرح يا برنامه اي باشد كه يك سازمان بايد آن را به اجرا در آورد يا امكان دارد به صورت دستگاهي جديد، محصولي تازه يا روش جديد براي نظارت بر امور يا شيوه مديريت بر سازمان باشد.3)پذيرفتن: پذيرفتن به مرحله اي گفته مي شود كه مديران يا تصميم گيرندگان در صدد برآيند، نظر يا ايده پيشنهادي را به اجرا در آورند.4)اجرا: مرحله اجرا زماني است كه اعضاي سازمان به يك ايده، روش يا رفتار جديد، جامه عمل مي پوشاند.5)منابع: نوآوري به خودي خود صورت نمي گيرد بلكه مستلزم  صرف وقت و منابع است؛ هم براي ارائه ايده جديد و هم براي جامه عمل پوشانيدن آن ( سام خانيان و همكاران  و،1381،ص38).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری عملکرد نوآورانه به همراه پرسشنامه استاندارد فرناندز میسا و آلگری (2014) در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری: یک فایل WORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 21 گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0