<span itemprop="name">ادبیات و پرسشنامه اعتماد به برند فانگ و چاتوس</span>
تاریخ انتشار:
22 می 2022
دسته بندی:

اعتماد به برند:وفادار شدن مشتری به برند در قلب برنامه های بازاریابی شرکت قرار دارد، مخصوصاً در مواجهه با بازارهایی با رقابت زیاد و غیر قابل پیش بینی بودن بازارها و کاهش کالاهای متمایز که دو نگرش وجود دارد :در نگرش اول، بیش تر مطالعات گرایش روانشناسی را پیگیری می‎‎کنند که بیشتر به فرایند های شناختی که از قدرت برند حمایت می‎‎کند توجه دارد  این نگرش بیشتر به روابط بین کیفیت در یافت شده، رضایت و وفاداری متمرکز است . در نگرش دوم، دید جامعه شناختی دارد و بیش تر تاکید بر جنبه های بر انگیزاننده لذت دارد.به صورت گسترده بیان می‎‎شود که وفاداری یکی از راه هایی است که مصرف کننده رضایتش را از کارکرد کالا یا خدمتی که دریافت کرده است بیان می‎‎کند.رضایتمندی صرفاً نمی تواند عاملی برای حفظ و نگهداری مشتری و در نتیجه سود آوری تلقی شود . البته تلویحاً به نظر می‎‎رسد که رابطه بین مشتریان و میزان سود دهی و یا فروش مثبت است یعنی اینکه رضایت بالاتر مشتری مقیاس های عملکرد بهتری را موجب می‎‎شود .

دو دسته افرادی که تجربه مستقیمی با یک دسته محصول دارندرضایت بیشتر به یک برند باعث می‎‎شود که مشتری به آن برند اعتماد بیشتری کند .اعتماد بیش تر به یک برند باعث می‎‎شود که مشتری به آن برند متعهد شود .( حسینی و دیگران، 1392، ص17)برند های ایرانی همچون «ارج»، «آزمایش»، «نساجی مازندران»، «پارس الکتریک»، «هپکو»، «کفش ملی»، «بیسکویت گرجی و مینو»، «کاشی ایران، سعدی، بینالود» و … در حالی که می‎‎توانستند هر کدام سفیر ایرانیان در اقصی نقاط دنیا باشند، به نوبت در صف «مرگ» قرار گرفته اند تا دیگر به جز نام و نشان و خاطره ای در آلبوم صنعت کشور و حتی دنیا چیز دیگری به یادگار نگذارند  اگر می‎‎دانستیم برند ها چه هویتی برای ما رقم می‎‎زنند، چنین ساده نظاره گر مرگ آنها نبودیم.در حالی که کشور های دیگر برند سازی را در دستور کار خود قرار داده اند. ( بلالی و همکاران، 1393، ص4)

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات وفاداری به برند همراه پرسشنامه استانداردفانگ و چاتوس(2013)در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد فایل های ادبیات نظری:3 فایلWORD

تعداد فایل های پرسشنامه:  یک پرسشنامه استاندارد فایل WORD

تعداد گویه ها: 7گویه

تفکیک ابعاد:  دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0